Afbryderkontakt på Nissan Primera st.car '~
Fra : c , Bjarne

Dato : 14-01-05 16:10

Hej alle

Jeg har brug for hjælp af en, der kender til Primera:
Lyset i bagagerummet virker ikke. Har fundet frem til, at det er
afbryderen, der sidder i låsen på bagsmækken, der er i stykker. Jeg
skruede låsen af men kunne så se, at den er samlet med nitter, så den
ikke kan skilles ad. Det virkede ikke at sprøjte kontaktrens ind til
afbryderen

Er det muligt at komme ind til kontakten?... Eller skal der en ny lås
på?

Mvh

c",) Bjarne

Fra : jan nissen

Dato : 14-01-05 16:25

Hej

Hvis kontakten er fra 95 er der stor chance for du skal købe en ny,
koster omkring kr.270 ved Nissan.
mener man kan lirke låget af kontakten, så kan du se hvad stand den er
i, ellers prøv www.nissanklubben.dk de har et udmærket forum.

Mvh Jan
P 10 sri

Mvh Jan

Fra : lille-bror

Dato : 14-01-05 21:37

Hej Jan.

Tak for oplysningerne. Jeg vil ikke vrikke mere i låsen, før jeg ved
nærmere. Tager fluks kontakt til klubben

Mvh

c",) Bjarne