Hvilken bil ville i vælge?
Fra : Finn Petersen

Dato : 14-01-05 10:18

Skal til udlandet i ca. 4 år og skal selvfølgelig i den forbindelse ha
en "billig bil".
Jeg kan enten købe en ny på grænseplader, eller evt. finde en lettere
brugt på www.autoscout24.de

prisen vil ligge på ca. 25.000 euro, og da momsen bliver refunderet
kan jeg i virkeligheden gå op til ca. 30.000 euro.

Hvad ville i købe?

MVH
F.Petersen

Fra : Leonard

Dato : 14-01-05 10:31

finpe@hotmail.com (Finn Petersen) wrote:

>Hvad ville i købe?

Det er da komplet umuligt at svare på når du intet fortæller om hvad
bilen skal bruges til og heller ikke hvilket udland du skal til.

Til motorvejskørsel i Tyskland og Frankrig ville jeg vælge en Porsche
911 GT3, men den er ikke meget bevendt i Afrikas jungle.

--
Leonard

Fra : Anden

Dato : 14-01-05 12:46

> [...]
>
> --
> Leonard
> ::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

:)

---

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 13:07

> Til motorvejskørsel i Tyskland og Frankrig ville jeg vælge en Porsche
> 911 GT3, men den er ikke meget bevendt i Afrikas jungle.

God fornøjelse med den - husk nyrebæltet og høreværn.

Til motorvejskørsel i Tyskland, ville jeg vælge en Mercedes med mere end 600
hk:

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3287

Til kortere sjove ture den ovennævnte Porsche.

Men ellers er jeg enig - Finn - hvad leder du efter...? Hvad skal du bruge
bilen til - og hvordan..?

/Jan W Nielsen

Fra : Brizz

Dato : 14-01-05 13:12

> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3287

"Musikudstyr: RDS radio med kasette"...for nærige til at sætte en CD
afspiller i *LOL*

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med xenon

Fra : Leonard

Dato : 14-01-05 14:32

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote:

>"Musikudstyr: RDS radio med kasette"...for nærige til at sætte en CD
>afspiller i *LOL*

Det er jo den med de danske afgifter der trigger at radioen skal være
så billig som mulig, der er ingen grund til at betale for 3
"luxus"-radioer, når man alligevel køber et helt andet anlæg og smider
i ...

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 14:04

> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3287

1000 Nm ved 2.000 o/min..... Det giver 280 hk...!!!!

Amok-agtigt - eller hvad..?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-01-05 14:07

Hej!

Jan W Nielsen wrote:

> 1000 Nm ved 2.000 o/min..... Det giver 280 hk...!!!!
>
> Amok-agtigt - eller hvad..?

Ganske pænt.

Men det er udstyrslisten derimod ikke hvis man kigger den lidt efter:

<snip>
Musikanlæg:        RDS-radio med cassette
</snip>

Yessirs, det manglede da også bare til 4.4 millioner

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-01-05 14:25

Kim Voss Schrader wrote:

> <snip>
> Musikanlæg: RDS-radio med cassette
> </snip>
>

> Yessirs, det manglede da også bare til 4.4 millioner

Svjh sidder der en indbygget multi-cd boks i bagagerummet som standard.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-01-05 14:31

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> Svjh sidder der en indbygget multi-cd boks i bagagerummet som standard.

Okay, men stadigvæk - kassette?! Det har jo været yt i mange år efterhånden...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 14:28

> Men det er udstyrslisten derimod ikke hvis man kigger den lidt efter:
> Musikanlæg: RDS-radio med cassette

*LOOL*

Cassette - hvad er det..?

Noget ligesom spolebåndoptager..?
--
/ Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-01-05 14:32

Hej!

Jan W Nielsen wrote:
> *LOOL*
>
> Cassette - hvad er det..?
>
> Noget ligesom spolebåndoptager..?

Jaeh, vist nok. Lidt ligesom de der store runde, sorte plasticagtige skiver man
kan afspille med en spids genstand

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 14:41

> Jaeh, vist nok. Lidt ligesom de der store runde, sorte plasticagtige
skiver man
> kan afspille med en spids genstand

Nåå - ok - ligsom hulkort til elektroniske data maskiner ..?

)

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-01-05 14:24

Jan W Nielsen wrote:

> 1000 Nm ved 2.000 o/min..... Det giver 280 hk...!!!!
>
> Amok-agtigt - eller hvad..?

Det er ovenikøbet 1000nm mellem 2000 og 4000 omdr/min og så har de
ovenikøbet begrænset det elektronisk.
http://www.mercedes-benz.dk/personbiler/coupe/cl/cou_cl_tek4.htm

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-01-05 14:38

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse news:41e7b5cf$0$255$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> hk:
>
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=3287
>
> Til kortere sjove ture den ovennævnte Porsche.

Kan man få nogen af dem til 30000 eurobasser?

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 14:42

> Kan man få nogen af dem til 30000 eurobasser?

Nej - men det satte tingene på spidsen..

Det var ikke for at genere dig..

Kom med nogle flere oplysninger - så er der masser af gode folk herinde, der
kan hjælpe dig.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Jake

Dato : 14-01-05 16:01

> Kom med nogle flere oplysninger - så er der masser af gode folk herinde, der
> kan hjælpe dig.

Nu var det ikke ham der startede tråden!

- Jake

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-01-05 17:43

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse news:41e7cc11$0$243$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Nej - men det satte tingene på spidsen..
>
> Det var ikke for at genere dig..

Jeg føler mig skam ikke generet

> Kom med nogle flere oplysninger - så er der masser af gode folk herinde, der
> kan hjælpe dig.

Hmm - har ikke brug for hjælp lige pt.- ellers mange tak

/Jakob

Fra : Ole Lüchau

Dato : 14-01-05 20:29

http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7362396&id=obpyj3c4vte

Fra : Cosworthy

Dato : 14-01-05 21:49

> [...]
>
> prisen vil ligge på ca. 25.000 euro, og da momsen bliver refunderet
> kan jeg i virkeligheden gå op til ca. 30.000 euro.

Alfa 147 GTA
Alfa 156 GTA
Audi A8 4,2 Quattro
Audi RS4
Audi RS6 *
BMW 540i auto
BMW M5 *
Ford Mondeo ST220
Jaguar S-type
Lexus GS430
Mercedes E500
Renault Clio V6 2. edition
Volvo S60 T5
VW Golf R32
VW Passat W8
VW Beetle RSI ;)

* = mine favoritter

Der er mange at vælge imellem - dit behov bestemmer!

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Non-Desperado

Dato : 15-01-05 11:07

Der var engang en bruger ved navn "Cosworthy"
<tkrath@SLEThotmail.com> der skrev:

> [...]
>Audi RS4
>Audi RS6 *
>BMW 540i auto
>BMW M5 *
>Ford Mondeo ST220
>Jaguar S-type
>Lexus GS430
>Mercedes E500
>Renault Clio V6 2. edition
>Volvo S60 T5
>VW Golf R32
>VW Passat W8
>VW Beetle RSI ;)
>
>* = mine favoritter
>
>Der er mange at vælge imellem - dit behov bestemmer!

Hvilke af de ovenstående kan han købe for 30.000 euro ?
- -
Non-Desperado

Fra : Cosworthy

Dato : 15-01-05 11:44