att: Uffe Ravn
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 13-01-05 18:17

Hej Uffe

Kan du huske om pladen, hvori pløkkerne til bremsebakkerne griber fat, er en
del af bærearmen eller er det en stump for sig selv?

(Fandt du ud af om forruden passer fra en Rekord?)

mvh
Daniel Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-01-05 22:51

"Daniel Pedersen" <kalle@kalle.kalle> skrev

> Kan du huske om pladen, hvori pløkkerne til bremsebakkerne griber fat, er
en
> del af bærearmen eller er det en stump for sig selv?

Hmm. det er længe siden jeg sidst har rodet med den, jeg skal kigge efter.

> (Fandt du ud af om forruden passer fra en Rekord?)

Nøh, men jeg må se at komme forbi den i morgen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-01-05 00:10

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev

Jeg lagde en Rekord-forrude på Senatoren og den så ud til at passe.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 15-01-05 11:48

> Jeg lagde en Rekord-forrude på Senatoren og den så ud til at passe.

Kanon!
Tusinde tak for hjælpen Uffe ;)

Mvh. Daniel Pedersen