Q: Hvorfor "hakker" min Mazda ved gas?
Fra : Anden

Dato : 13-01-05 17:27

Hej, min gamle Mazda 626 "hakker" ved gas, det er ikke galt
når motoren er ved at være varm, men det er der stadig.
Det hjælper lidt at bruge chokeren, men det forsvinder ikke 100%.

Nogle ideer til hvad det er, eller er det bare normalt?

Det er en gammel 626, 1986, 1,6

mvh.
Anders

---

Fra : Troels Pedersen

Dato : 13-01-05 18:23

Anden wrote:
> Nogle ideer til hvad det er, eller er det bare normalt?

Min gamle Mazda fra 88 hakkede også ved gas. Det var brændstoffilteret der
var stoppet med rust og skidt fra tanken. Prøv at skifte det, det er
billigt!

--
MVH Troels
Ford Siera 2.0i DOHC

Fra : Anden

Dato : 13-01-05 21:37

det vil jeg prøve - takker!

"Troels Pedersen" <troels_p@fjernogsaaunderscoren_12mail.dk> skrev i en
meddelelse news:41e6ae65$0$159$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Min gamle Mazda fra 88 hakkede også ved gas. Det var brændstoffilteret der
> var stoppet med rust og skidt fra tanken. Prøv at skifte det, det er
> [...]

---