Har nogen prøvet Sonax vidundersprinkelvæs~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 13-01-05 08:42

Hej gruppe,

Er der nogen her som har prøvet det nye Sonax sprinkelvæskekoncentrat ? - er
det så godt som reklamerne og test hævder ?
Jeg var i AZ i går og skulle blandt andet have spriklervæske med hjem -
sådan en Sonax fætter kostede 30 kr for en liters penge, og skulle blandes
1:1 for at opnår frostsikkerhed ned til -10 grader......Mine indbyggede
jydske gener fik mig til at stille den tilbage på hylden og købe en 10
liters færdigblandet med citrusduft til samme beløb ligesom jeg plejer
Jeg må checke prisen på Sonax næste gang jeg kommer syd for grænsen - Sonax
plejer at være en hel del billigere dernede.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars

Dato : 13-01-05 10:08

Hejsa'

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> jydske gener fik mig til at stille den tilbage på hylden og købe en 10
> liters færdigblandet med citrusduft til samme beløb ligesom jeg plejer

*aaaargh* Det er jo 15 kr/liter... Pyha! Næsten ligeså grumt som det
"intensiv-rengøring" man kan købe fra BMW på ½ liters flasker til så vidt
jeg husker 35 kr og hælde i en lille extrabeholder. Sidstnævnte virker så i
øvrigt ret godt på insekter mm og aktiveres med en speciel knap så man ikke
bliver TOTALT flået.

Og med forlygtespulere og det hele, ruineret på et øjeblik.. *GG* Jeg holder
mig også til det billige, man kan købe en 10 liters dunk for cirka 30 kr i
Metro Jeg tror at specielt her om vinteren hvor det "bare" er salt og
skidt fra vejen vinder du ikke noget - måske om sommeren hvis det er bedre
til at opløse insekter. Står der ikke noget på flasken om hvorfor/hvad det
kan som retfærdiggør prisen?!?

** Lars

Fra : Henning

Dato : 13-01-05 11:01

> [...]
>til at opløse insekter. Står der ikke noget på flasken om hvorfor/hvad det

Har netop købt et "årsabonnement" hos Bildillen på sprinklervæske.
50,- for et helt år - nu gider jeg da ikke blande selv mere...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Lars

Dato : 13-01-05 12:33

Hejsa,

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message

> Har netop købt et "årsabonnement" hos Bildillen på sprinklervæske.
> 50,- for et helt år - nu gider jeg da ikke blande selv mere...

Wo! Det er fandme smart... Er der ingen yderligere
betingelser/begrænsninger?

** Lars

Fra : Henning

Dato : 13-01-05 12:39

On Thu, 13 Jan 2005 12:33:20 +0100, "Lars" <news41dot@landligt.dk>
wrote:

>Hejsa,
>
>"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message

>Wo! Det er fandme smart... Er der ingen yderligere
>betingelser/begrænsninger?

Næ - ikke andet end at du skal finde en Bildillen hver gang du skal
tanke Ikke noget problem når man til daglig kører i og omkring
København. Og de kigger ikke med når du tanker, så hvis du lige hælder
5 liter på en reservedunk har du til en længere tur
Når man så samtidig kan dl. Bildillen-POI til TomTom kan det ikke gå
galt

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 11:19

> Er der nogen her som har prøvet det nye Sonax sprinkelvæskekoncentrat ? -
er
> det så godt som reklamerne og test hævder ?

Det ér godt - men også dyrt.

Det er dog ikke så dyrt, hvis du ikke ønsker det frostsikret til minus 30
grader - du skal bare fortynde det noget mere.

--
/ Jan W Nielsen