Mercedes 230
Fra : Allan Møller

Dato : 12-01-05 23:01

Er det noget godt / skidt at sige om Mercedes' Dieselmotor 230 ?
I det her tilfælde ligger den i en ML'er.
Jeg går ud fra at i vil anbefale 320 istedet men hvorfor ?

Mvh. Allan

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-01-05 00:23

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev....

> Er det noget godt / skidt at sige om Mercedes' Dieselmotor 230 ?
> I det her tilfælde ligger den i en ML'er.
> Jeg går ud fra at i vil anbefale 320 istedet men hvorfor ?

Øhm Mercedes har aldrig lavet en 230 diesel model. Nogensinde.
Hverken i den ene eller den anden model serie/årgang.

De har netop lanceret en 280'er model ihvertfald i E-klassen,
muligvis osse i M-klassen. Er det en slåfejl, så det er den du mener?

Fra : Allan Møller

Dato : 13-01-05 18:56

> [...]
>
> De har netop lanceret en 280'er model ihvertfald i E-klassen,
> muligvis osse i M-klassen. Er det en slåfejl, så det er den du mener?

Næ det var nu en 230 CDI jeg mente men derfor kan jeg jo sagtens tage fejl
alligevel.
Kiggede på den hos en forhandler er der stod ML 230 CDI på skiltet men ikke
noget på bagsmækken. Men det kunne være at jeg skulle undersøge det lidt
nærmere.

Mvh. Allan

Fra : Ulrich

Dato : 13-01-05 20:24

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> noget på bagsmækken. Men det kunne være at jeg skulle undersøge det lidt

Jeg er ret sikker på det skal stå 270 CDi

--
Hygge Ulrich

Fra : Uni Bull

Dato : 14-01-05 18:20

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> wrote in message
> Jeg er ret sikker på det skal stå 270 CDi

Ifølge http://www.mercefreaken.com/ så er der ganske rigtigt
en model ML 230, men tilsyneladende ikke som diesel!?

Så enten må der være tale om en benzinbil eller en fejl
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Neser

Dato : 21-01-05 21:36

> Ifølge http://www.mercefreaken.com/ så er der ganske rigtigt
> en model ML 230, men tilsyneladende ikke som diesel!?
>
> Så enten må der være tale om en benzinbil eller en fejl

Hmm.. jeg har sku' aldrig set en ML230 før... kun ML320, ML500, ML55AMG,
ML270CDI og ML400CDI

Det må da være en kedelig udgave den ML230'er. Så stor en bil til så lille
en motor.

Tror desuden at 280CDI'eren kommer i den nye ML'er senere på året.

- Neser

Fra : Mogens

Dato : 21-01-05 21:42

http://www.mercefreaken.com/modellene/163/ml230.htm