Nissan X-trail
Fra : Jørgen Højrup

Dato : 12-01-05 21:02

Hej

Jeg er ved at kigge på ny firmabil og det jeg har brug for er en bil som
holder til mange kilometer. Da jeg har haft lidt forskelligt Toyota Corolla,
Peugeot 406 HDI, Citroen Picasso HDI. Vil jeg denne gang prøve at have en
der er lidt større.

Det jeg har kigget på er

*Toyota Rav4 - dejlig bil
*Kia Sorento - for meget plastik, for meget larm.
*Hyundai Tuscon - alt for meget plastik, for meget larm.
*Nissan x-trail - fantastik bil.

Mej jeg må indrømme at Hyundai og Kia ikke gjorde det store indtryk på mig.
Nissan er den jeg er mest varm på men Toyota er heller ikke dårlig. Jeg har
cirka 220.000 + moms at gøre godt med. (det skal være en gulplade)

jc

Fra : Olesen

Dato : 12-01-05 21:16

"Jørgen Højrup" <jhc@nc-software.dk> skrev i en meddelelse

> *Kia Sorento - for meget plastik, for meget larm.

Så er en Kia Picanto måske svaret ?
Lydsvag op til små 160 km/t, og go for 170 km/t.

Vi snakker 1100 ccm, 65 HK og go' moment
fra 2800 omdr/min.

Testet i ugeavisen denne uge...

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-01-05 21:21

> [...]
Jeg har
> cirka 220.000 + moms at gøre godt med. (det skal være en gulplade)

prøv at kigge på
http://www.ssangyong.dk
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-01-05 14:58

> [...]
har
> cirka 220.000 + moms at gøre godt med. (det skal være en gulplade)

Har du prøvet en X-trail ?..........jeg har prøvet en i dag, det eneste
negative jeg kunne finde var en ekstrem turbo støj !, jeg blev direkte
irriteret på den konstante hvinen !, det ville være nok til at afholde mig
fra at købe en.

--
Hilsen
Dennis Pedersen