Aut. niveau regulering på passat
Fra : Brizz

Dato : 11-01-05 22:46

Hvor sidder den?
Er det i kontakten eller er det mere omfattende end som så?
Er det vacuum eller el styret?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon

Fra : Brizz

Dato : 11-01-05 22:47

> Hvor sidder den?
> Er det i kontakten eller er det mere omfattende end som så?
> Er det vacuum eller el styret?

Skal lige huske at nævne det er til lyset.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 11-01-05 23:15

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Skal lige huske at nævne det er til lyset.
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk
> ...snart med Xenon

Har kun set dem med el-motorjustering.

/Carsten

Fra : Brizz

Dato : 12-01-05 20:03

> Har kun set dem med el-motorjustering.

Men sidder det hele i kontakten eller hvordan? sidder der sencorer på bilen
eller?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med xenon

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 12-01-05 10:47

On Tue, 11 Jan 2005 22:46:44 +0100, "Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Skal lige huske at nævne det er til lyset.

Nåja, tænkte da også, hvad det var for en citroen-vits

/ J

Fra : John Sahl

Dato : 12-01-05 20:11

Prøv at spørge på www.vagcars.dk de ved lidt om det

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 17:04

> Hvor sidder den?
Hvis den er automatisk som subj. angiver, ja så er der jo ikke nogen kontakt
da den er automatisk :)
Når den er automatisk må det være en med Xenon lys.
Hvis det er manuel regulering skal den sidde som et fingerhjul i
lyskontakten.

> Er det i kontakten eller er det mere omfattende end som så?

Der sider to følere, en på foraksel (svjv venstre forhjul) og en på
bagakselen.
Derudover sidder der et lille styremodul, men jeg er helt klar over hvor det
sidder på en Passat.
På de nye VW modeller sidder styremodulet indbygget i forlygten.

> Er det vacuum eller el styret?

Det er elstyret.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Brizz

Dato : 13-01-05 18:04

> [...]
> det
> sidder på en Passat.
> På de nye VW modeller sidder styremodulet indbygget i forlygten.

på vagcars.dk har jeg også skrevet efter opfordring/anvisning herfra og har
fået et ganske godt svar med foto af hvad der skal til. med reerveldels
numre. Men har ikke fundet ud af hvad det koster endnu.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 18:39

> [...]
> fået et ganske godt svar med foto af hvad der skal til. med reerveldels
> numre. Men har ikke fundet ud af hvad det koster endnu.

Prøv at kigge på www.nachruestkabel.de der har de vist sagerne der skal til.
Brug linket: shop.

Her er vist det du skal bruge, det koster 259 Eur.:
http://www.kufatec.de/shopsystem/product_info.php?products_id=48

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 18:47

> ---
> www.gronaerten.dk
> ...snart med Xenon

Fin bil iøvrigt... nu mangler du bare lige en MFD et FIS instrument, et
sportsrat, en læderstue og og og :)
Hehe, det har med at gribe om sig når først man er kommet i gang.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Brizz

Dato : 15-01-05 13:33

> Fin bil iøvrigt... nu mangler du bare lige en MFD et FIS instrument, et
> sportsrat, en læderstue og og og :)
> Hehe, det har med at gribe om sig når først man er kommet i gang.

Takker.
Vil rigtig gerne have fat i sådan et instrument og har også luret på din
side om det. Men har ikke haft held til at finde et nogen steder.
Må indrømme at læderstue ikke lige er noget jeg er så vild med.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 20:15

> www.gronaerten.dk
> ...snart med Xenon

Hva' så blir det snart til noget?

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 15-01-05 13:32

> Hva' så blir det snart til noget?

HAr jo ikke fået løn endnu. og har heller ikke fået besked om en ukendt
onkel er død som tilfældigvis var millionær og ikke havde givet det hele til
Kattens værn men mig isteddet for. Så jeg bestiller omkring d. 1/2

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-01-05 15:50

> HAr jo ikke fået løn endnu. og har heller ikke fået besked om en ukendt
> onkel er død som tilfældigvis var millionær og ikke havde givet det hele
> til Kattens værn men mig isteddet for. Så jeg bestiller omkring d. 1/2

Hvad er problemet?

Du skal bare blive til en kat, så er det klaret.

At du så ikke har brug for, hverken bil eller niveauregulering?
Se det er en ganske anden snak

Niveauregulering til Sierra:
2 ledninger ind til regulator.
3 ledninger til motor ude ved lygte.
Nej, den er ikke lastafhængig, kun førerafhængig

Kender desværre ikke forbindelserne mellem delene

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brizz

Dato : 15-01-05 16:00

> Du skal bare blive til en kat, så er det klaret.
>
> At du så ikke har brug for, hverken bil eller niveauregulering?

Kat med Niveauregulering...Hmmm spændende
> Niveauregulering til Sierra:
> 2 ledninger ind til regulator.
> 3 ledninger til motor ude ved lygte.
> Nej, den er ikke lastafhængig, kun førerafhængig

Der er skam regulering på mine lygter men den er manuelt betjent indefra..og
det er ikke nok til at få den besiktat(synet).

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....snart med Xenon