ANG. LUXUS SLÆDER. UNDSKYLD
Fra : Johnni J

Dato : 11-01-05 15:00

Undkyld for alle de enslydende indlæg. Det har ikke været min hensigt at
smadre NG med dem. Min computer fuckede og viste ingen ny indlæg, og det
forekom mig noget underligt. Det er fixet nu, og jeg undskylder mange gange
for denne fadæse. Jeg er i det daglige system udvikler, så det burde slet
ikke kunne ske for lille mig.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-05 15:01

Johnni J telepaterede følgende til sin PC:

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Martin P.

Dato : 11-01-05 15:05

"Johnni J" <Exardious@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forekom mig noget underligt. Det er fixet nu, og jeg undskylder mange
> gange for denne fadæse. Jeg er i det daglige system udvikler, så det burde

Fair nok da.

Har du kigget på en BMW 535i og en Nissan Maxima 3.0V6?

- Martin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-01-05 17:05

On Tue, 11 Jan 2005 15:04:53 +0100, Martin P. wrote:

> Har du kigget på en BMW 535i og en Nissan Maxima 3.0V6?

Tilføjelse.. evt. Saab 9000 2,3t ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Johnni J

Dato : 11-01-05 15:53

Lige et spørgsmål... er der stadig de der dobbelt indlæg fra mig? Jeg har
prøvet at slette dem, med ved ikke om de kun blev slettet på min computer.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 15:58

> Lige et spørgsmål... er der stadig de der dobbelt indlæg fra mig? Jeg har
> prøvet at slette dem, med ved ikke om de kun blev slettet på min computer.

De bliver kun slettet for de der ikke allerede har hentet de pågældende
indlæg.

Lars B

Fra : Martin P.

Dato : 11-01-05 15:58

"Johnni J" <Exardious@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Lige et spørgsmål... er der stadig de der dobbelt indlæg fra mig? Jeg har
> prøvet at slette dem, med ved ikke om de kun blev slettet på min computer.

Ja de er der stadig..

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 16:00

> [...]
> forekom mig noget underligt. Det er fixet nu, og jeg undskylder mange
> gange for denne fadæse. Jeg er i det daglige system udvikler, så det burde

SÅ typisk for systemudviklere

Lars B

Fra : Carl Astrup

Dato : 11-01-05 17:05

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message

> SÅ typisk for systemudviklere
>
> Lars B
Ja, men helt ærligt, hvad kan man forvente, man har jo normalt altid en
teknisk projekleder eller lign
u-dyr til at rydde op efter sig ;)

//eCarlos.DerHåberHanIkkeTrådteAltForMangeOverTæerne :)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 11-01-05 19:31

> [...]
> forekom mig noget underligt. Det er fixet nu, og jeg undskylder mange
> gange for denne fadæse. Jeg er i det daglige system udvikler, så det burde

Fint nok... med mig ihvertfald..
Chrysler Vision er den bil du er ude efter...
3,5 L V6 og svjh 214 HK, fint afstemt med verdens blødeste undervogn.
Køber den sgu selv, hvis jeg får chancen

Michael