Budget luxus slæder
Fra : Johnni J

Dato : 11-01-05 14:23

Hejsa

Så kom dagen jeg ventede på: Synsindkaldelse til bilen. Hvad betyder det?
Jo, jeg har gjort op med mig selv, at næste gang den bliver synet skal jeg
ha' noget andet.
Jeg skriver så til jer Kære bil interesserede NG, da i har mange forskellige
meninger og præferencer, og mange af jer har en stor viden.
Jeg håbede på at i kunne hjælpe mig med at finde det rigtige da markedet er
lidt uoverskueligt.

Jeg søger efter en rimelig fed flyder, med masser af kræfter og allerhelst
automtic.
Når jeg siger kræfter, så mener jeg at jeg har en øvre grænse for acc. Den
skal ihvertfald kunne 0-100 på 9.5 sekund. Ikke fordi det er særligt
relevant, men det giver dog et godt generelt billede af hvor kvik den er.
Prisen: Den må koste op til 100.000,- Et-hundrede-tusinde. Årgangen er ikke
vildt interessant.

Jeg har selv kigget lidt og fundet lidt.

Ford scorpio 2.9 Cosworth (Ja, den nye model)
Chrysler Vision 3,5 V6
Audi 100 2.8
BMW 525i 24v.

Sådan lidt i den stil. Det skal jo helst være sådan at man kan høre en
knappenår lande på sædet, med 400 km/t. (overdrivelse fremmer forståelsen)

Med venlig hilsenn

Johnni J

Fra : Johnni J

Dato : 11-01-05 15:01