Danmarks dummeste billist i BT...
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 11:47

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/

ROFLMAO!!!!!!!!!

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 12:00

"Frederik" <f.caroe snabela suf.nu> skrev i en meddelelse
| http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/
|

| ROFLMAO!!!!!!!!!

Der bliver en bil-lig Bimmer til salg ;).

Fra : phk

Dato : 11-01-05 12:31

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Frederik" <f.caroe snabela suf.nu> skrev i en meddelelse

> Der bliver en bil-lig Bimmer til salg ;).

Pas nu selv på derude. Det er _meget_ svært at se hvor dybt der er, når man
bevæger sig ud i oversvømmelse. Jeg tænker at manden ikke havde fantasi til
at forestille sig hvor svært det så også er at se vejen, når man først er
kommet et stykke ud, selv om den er afmærket med "snerydningspæle".

--
Per, Esbjerg

Fra : Per O.

Dato : 11-01-05 12:45

> [...]
> fantasi til at forestille sig hvor svært det så også er at se vejen, når
> man først er kommet et stykke ud, selv om den er afmærket med

Oplevede selv noget lignende den anden dag. Jeg kom kørende hen imod en
lavtliggende bro, og under broen var der et stort område med vand. Det var
mørkt, og den unge dame i vognen bag mig manglede åbenbart den rutine vi
andre har opnået, og synes det var herligt at jeg satte farten ned, for så
kunne hun komme forbi! Hun tågede ud i den dybe side af vandet, og kom da
heldigvis godt igennem, men med den vandmængde kunne hun lige så godt have
kørt ind i mig, eller af vejen. Det var ikke forstanden men heldet som
reddede hende. Sådan er der jo ofte nogen som kører med hovedet under armen,
eller oppe et vist sted.

Per O.
www.skaldepande.dk

P.S. Hun kørte ikke BMW men Toyota!

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 12:50

| Pas nu selv på derude. Det er _meget_ svært at se hvor dybt der er, når
man
| bevæger sig ud i oversvømmelse.

Jeg skal ikke ud i oversvømmelser OVERHOVEDET, jeg ved at bilen dør, pga.
at indsugningen er i inderskærmen. Så med mindre at en anden køre forrest,
så jeg kan "lodde" dybden, bliver jeg på det tørre ;).

Fra : Uffe Ravn

Dato : 11-01-05 12:37

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev

> Der bliver en bil-lig Bimmer til salg ;).

Som, med Folmers ord, må være blevet langtidsholdbar: lige så saltet som en
spegepølse.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-01-05 18:33

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> "Frederik" <f.caroe snabela suf.nu> skrev i en meddelelse

> Der bliver en bil-lig Bimmer til salg ;).

Her bliver der vist en heeeel del biler billigt til salg:

http://pajalle.com/misc/tulva/

Det er saltvand!

Efter hvad der stod på forummet, så skulle forklaringen være: " Stockmann
Auto in Turku, the company that imports 50% of the Finnish cars. The sea
level has been like 1.5 meters over average the last few days, and the
storage lot is right next to the harbor. "

Der er dælme mange biler der bliver "intet" værd..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Andersen

Dato : 11-01-05 18:35

Det der sker der ikke noget ved... de kan sagtens klare det.!

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-01-05 22:34

Anders Houmark wrote:

> Her bliver der vist en heeeel del biler billigt til salg:
>
> http://pajalle.com/misc/tulva/
>
> Det er saltvand!

Av av av av - vandet står jo op til lige over navene. Hvor meget
saltvand kan sådan en Quattro-undervogn mon klare?

Mvh.

Fra : Marni

Dato : 11-01-05 23:41

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

> Av av av av - vandet står jo op til lige over navene. Hvor meget saltvand
> kan sådan en Quattro-undervogn mon klare?

Tja, i Danmark køre man i en slags saltopløsning, ca. fra december
til marts....
Så mon ikke den kan holde en 15-20 års tid?

Marni.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-05 07:38

"Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| Tja, i Danmark køre man i en slags saltopløsning, ca. fra december
| til marts....
| Så mon ikke den kan holde en 15-20 års tid?

Det er nu værst hvis det kommer ind i det elektriske-system, det giver et
hav, , af overgang&tæring/afbrydelser. Rust er jeg ikke så bange for: 1
Det er er Østersøen, og der er næsten ingen salt i vandet , jo længere du
kommer mod "afslutningen" jo mindre. 2 Svjv. er Audi den bedst beskyttede
bil ab fabrik.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-05 12:43

Frederik wrote:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/

Ja det er vist ikke den klogeste billist

Når det så er sagt, mon så forsikringen dækker skaderne på bilen ?
Personen har jo opført sig mildest talt åndsvagt og dermed selv været skyld
i skaden.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Deaster

Dato : 11-01-05 13:49

Per Beer Hansen wrote:

> Ja det er vist ikke den klogeste billist
>
> Når det så er sagt, mon så forsikringen dækker skaderne på bilen ?

Næppe, det er vist groft uagtsomt, så de nedsætter nok udbetalingen med en
vis procentdel hvis ikke 100%.

> Personen har jo opført sig mildest talt åndsvagt og dermed selv været
> skyld i skaden.

Det må man sige.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-01-05 13:01

Frederik telepaterede følgende til sin PC:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/
>

> ROFLMAO!!!!!!!!!

Mon jeg kan sælge ham en snorkel til næste gang?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 13:03

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/
> ROFLMAO!!!!!!!!!

Ja, sikke noget.

Man må dog sige til mandens fordel, at vandet måske ikke stod så højt, da
han kørte ud.

.....og så er det i øvrigt ikke sjældent, at folk ikke tænker over, at de
skal køre LANGSOMT, hvis de kører ud i dybere vand....så det ikke tonser op
i motorrummet og over motorens elektriske dele og i luftfilteret.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 17:21

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> [...]
> op
> i motorrummet og over motorens elektriske dele og i luftfilteret.

Jeg prøvede det engang på Romø en vinteraften hvor jeg lige skulle ud og
køre i sandet. Sådan noget vand er total mørkt så man ser det ikke (så kan
BT kalde det dumme bilister nok så meget). Lige kort før asfaltvejen går
over til sandet havde der samlet sig ca. 40 cm vand. Jeg skønner jeg kørte
en 50 Km/t.
For søren da hvor sådan noget vand kan bremse, det var nærmest som at køre
ind i en mur. Men det har sikkert set sjovt ud når sådan en kassevogn tonser
ud gennem 40 cm vand.
Heldigvis havde den gamle kasse ingen elektronik men den røg da slemt og
kunne ikke bremse de første 10 Km

--
Tom

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 11-01-05 14:11

On Tue, 11 Jan 2005 11:46:57 +0100, "Frederik" <f.caroe snabela
suf.nu> wrote:

>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/

Kunne lide at vide:

Kan en moderne diesel med alskens HDI køre videre, bare indsugningen
er fri ?
Altså om motorens gang kræver elektronik.

Man ved jo da, at en Toyota Landcruiser er ret god som amfibie bare
den har et højt rør på som indsugning. Meget brugt på Island og i
Afrika, f.eks.

Er den bimmer iøvrigt en diesel ?

Jeg regner med, at I har spottet det på billedet forlængst ! :-/

Fra : Andersen

Dato : 11-01-05 16:31

Bilen kørte fra stedet her i eftermiddag, den kunne sagtens køre.!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-01-05 17:03

On Tue, 11 Jan 2005 16:30:32 +0100, Andersen wrote:

> Bilen kørte fra stedet her i eftermiddag, den kunne sagtens køre.!

Jeg kan nu også godt bo i mit hus selvom det er har været oversvømmet
(har det ikke men følg nu med alligevel), men derfor er der da stadig
skader.

Mon ikke den bil er ret medtaget og bliver det med årene pga. al den
saltvand?

Dørene har nok heller ikke holdt tæt.. beskidt saltvand i hele
kabinebunden.. nej tak.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Rander

Dato : 12-01-05 03:37

Tue, 11 Jan 2005 11:46:57 +0100 brugte "Frederik" <f.caroe snabela suf.nu>
10 linier på at fortælle dette til dk.fritid.bil:

>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=334406/
>ROFLMAO!!!!!!!!!

Hehe... Synes især den her er sjov:

»Men det kunne den her godt nok ikke. Jeg er bange for, at motoren har
taget alvorligt skade. Ingen biler kan vel holde til flere timer i
saltvand,« lød det fra overkonstabel Søren Schmidt fra Skive Kaserne.

Jaja, os der har set hvad Top Gear gjorde ved den stakkels Toyota ved
bedre...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Man kan også løbe hovedet imod åbne døre. (Erich Kästner)