Smartcar - Osse for de mindre smarte !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-01-05 07:56

Har netop købt en sådan
og læser til min store forbløffelse af de på de første 7/SYV sider forklarer
hvordan man låser bilen op og låser igen !!

Altså tryk på knappen på nøglen, bilen siger "klunk" (centrallåsen) og
blinker een gang. Bilen er nu åben !
Tryk på knappen på nøglen, bilen siger "klunk" (centrallåsen igen, hvis
noget skulle være stået af nu altså) bilen blinker 2 gange og er nu låst !!

7 sider og med en masse billeder ???
Hvordan man skal starte den tør jeg slet ikke at slå op, jeg når da at blive
pensioneret inden jeg kommer nogen vegne

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : NumZie

Dato : 11-01-05 08:39

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvordan man skal starte den tør jeg slet ikke at slå op, jeg når da at
> blive pensioneret inden jeg kommer nogen vegne

LOL - det var sq en meget griner start på dagen :D

/Kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 08:55

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
| Har netop købt en sådan
| og læser til min store forbløffelse af de på de første 7/SYV sider
forklarer
| hvordan man låser bilen op og låser igen !!

De bruger vel 1. til at beskrive funktionen, resten til hvordan du skifter
batteri på fjernbt.? ;)).

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-01-05 09:06

Nææ nej hvordan man bytter batteriet på fjernbetjeningen har skam sin helt
egen sektion næsten bagerst i manualen...

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 15:17

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har netop købt en sådan
> og læser til min store forbløffelse af de på de første 7/SYV sider
> forklarer hvordan man låser bilen op og låser igen !!

Det er imponerende hvad de får skrevet i de manualer. I min til Mazda'en er
der en laaang beskrivelse af FM og AM radiosignaler, og deres styrker og
svagheder i forhold til bygninger og omgivelserne...

> --
> MvH Eg Egemarke

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 17:36

> Det er imponerende hvad de får skrevet i de manualer. I min til Mazda'en
> er der en laaang beskrivelse af FM og AM radiosignaler, og deres styrker
> og svagheder i forhold til bygninger og omgivelserne...

Man hører vel også krrrrr.squ. AM det meste af skraaaat.tiden.piiiv

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-05 19:23

> Man hører vel også krrrrr.squ. AM det meste af skraaaat.tiden.piiiv

Hehe - altid! :)

> --
> Tom

Lars B

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-01-05 11:15

> Man hører vel også krrrrr.squ. AM det meste af skraaaat.tiden.piiiv

For at høre 'fædrelandsradio', så er det skam nødvendigt med AM.
Så er det jo godt, at Sierra også kan klare den slags

Men ellers, så er det jo på FM det sner.

Er der andre end mig, der husker filmen FM?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 17:42

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For at høre 'fædrelandsradio', så er det skam nødvendigt med AM.
> Så er det jo godt, at Sierra også kan klare den slags

Man har vel internet i bilen og kan høre netradio?

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-01-05 15:54

Eg Egemarke wrote:

> [...]
> Hvordan man skal starte den tør jeg slet ikke at slå op, jeg når da at
> blive pensioneret inden jeg kommer nogen vegne

Den manual er nok oversat fra den amerikanske. Der er de jo nødt til at
forklare _alt_ for ikke at risikere at blive hængt op på det i en
retssag.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".