Tag ikke fejl af "VW Golf" !
Fra : Mogens

Dato : 10-01-05 21:10

Så er det vist cementeret -> en Golf ka' være hurtig:
Prøv at lægge mærke til tiderne fra 0-200 og 0-300 km/t !
www.nl-ffm.de/data/nardo.pdf

--
/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:25

> Så er det vist cementeret -> en Golf ka' være hurtig:
> Prøv at lægge mærke til tiderne fra 0-200 og 0-300 km/t !
> www.nl-ffm.de/data/nardo.pdf

Og den er sq billig !!

ville dog klart helst ha Porschen hvis jeg kunne vælge frit, for satan den
er lækker at se på, det er nok det pæneste design lige side om side med
Ferrari 575M Maranello som jeg ville give alt for at eje... vitterligt alt
!!
Den er så retro fra siden, og så alligevel så kultiveret med dens bløde
linier.. hov det var da vist et sidespor.. tilbage til artiklen.

Man lure lidt på den mercer's Nm tal ! 1000Nm ved 2000rpm !! den må føles så
vild..

Egentligt sjovt at se at en "gadebil" som golfen jo er i det selskab kan
følge med...

Mvh
Morten **som sidder og savler**

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:39

> Egentligt sjovt at se at en "gadebil" som golfen jo er i det selskab kan
> følge med...

Mere imponerende, at den når hele vejen til 321 km/t helt stabil - og uden
hjælpemidler som supplerende spoilere etc.

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:33

> Så er det vist cementeret -> en Golf ka' være hurtig:
> Prøv at lægge mærke til tiderne fra 0-200 og 0-300 km/t !
> www.nl-ffm.de/data/nardo.pdf

Heftige sager...!

Sådan en R32´er må være den største ulv i fåreklæder, der findes....

En skam der ikke fremgår data på Porschen - dén må være ond..!

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:39

> En skam der ikke fremgår data på Porschen - dén må være ond..!

det er der da også..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 21:46

> det er der da også..

Tænkte på data om dens accelerationsevne fra 0-300

/Jan W Nielsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-01-05 21:58

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev....

> Tænkte på data om dens accelerationsevne fra 0-300

Der var tale om en prototype, færdiggjort kun 2 dage før testen.
Motorens computerstyring slog over på nødprogram under
accelerationstesten fra 0-300 km/t.

Må så osse være forklaringen på at en 200 hk stærkere bil, der er
lettere og sandsynligvis osse mere aerodynamisk, er langsommere end
SL 65'eren på toppen.

Iøvrigt for vildt at man i Maybach'en kunne se DVD ved 314 km/t :D

Og endelig så savner jeg den ultimative bil i denne sammenligning:
McLaren F1.

Fra : martin

Dato : 11-01-05 07:43

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> wrote in message
> [...]
>
> Iøvrigt for vildt at man i Maybach'en kunne se DVD ved 314 km/t :D
>
> Og endelig så savner jeg den ultimative bil i denne sammenligning:

jep jeg savner osse en F1'er.

jeg kender een der både har en enzo og en F1'er, jeg her været ude med ham
i enzo'en
Og den er vildt hurtig, meeen HAN syntes altså at han MAC er hurtigere.....

synd og skam den ikke er med :-/

Martin

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-01-05 11:36

martin wrote:
> [...]
> med ham i enzo'en
> Og den er vildt hurtig, meeen HAN syntes altså at han MAC er

Hvem??

Det er vel ikke en dansker?

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-05 12:58

Kent Oldhøj wrote:

> Og endelig så savner jeg den ultimative bil i denne sammenligning:
> McLaren F1.

Som (svjh) får "jord" af Porsche 962 LeMans.
Men der kører vist en hel del flere McLaren F1'ere rundt end af Porsche'rne.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 11-01-05 03:12

Jan W. Nielsen wrote:

> Sådan en R32´er må være den største ulv i fåreklæder, der findes....

En Alfa Romeo 147 GTA er hurtigere på lige stræk.. og kører du forbi
Novitec, så er den helt vild syg :)

http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?dir=bbp&subdir=topgear&type=wmv&stream=105.wmv

Fra : Kim

Dato : 11-01-05 06:33

"Rasmus Lauritsen" <razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse

> En Alfa Romeo 147 GTA er hurtigere på lige stræk.. og kører du forbi
> Novitec, så er den helt vild syg :)

Sådan en GTA går kun 246 km/t på toppen den omtalte R32 skulle gå 321 km/t
Mvh. Kim

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 11-01-05 08:57

Rasmus Lauritsen wrote:

> En Alfa Romeo 147 GTA er hurtigere på lige stræk.. og kører du forbi
> Novitec, så er den helt vild syg :)

http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?dir=bbp&subdir=topgear&type=wmv&stream=105.wmv

Øhh - har du set det klip og læst artiklen denne tråd handler om?

Det er vist ikke en R32 HGP BiTurbo Golf den er oppe imod! GTA'en
klarer 0-60 mph (0-96 km/t) på 6 sek. - ifølge den linkede artikel klarer
Golfen 0-100 km/t på 3,7 sek.

/Jakob

Fra : Møller

Dato : 10-01-05 22:53