Det der pap der sidder under motoren...
Fra : Hjalte

Dato : 09-01-05 23:54

Hej alle...

Jeg kørte i grøften i sommers
Og bilen slap heldigvis uden skrammer, men der der pap-agtige noget
der sidder under motoren flækkede.

Hvad er det egentlig det der pap gør, og kan jeg fjerne det stykke der
er knækket af (der er stort set umuligt at sæte fast igen), eller skal
jeg sende den til mekanikeren, så han kan sætte nyt på?

Det er en mitsu galant fra '93

MVH.
Hjalte
------------

Det fedeste konference software på nettet:
<http://www.hotconference.com/members/hjalte>

Klik på: "Click here to visit the free public room!"

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-01-05 00:08

> [...]
> er knækket af (der er stort set umuligt at sæte fast igen), eller skal
> jeg sende den til mekanikeren, så han kan sætte nyt på?

Det der pap under motorhjelmen, er det ikke lydisolering, eller hvad man nu
kalder det på biler? Støjdæmpning?

Mvh

Emil

Fra : Martin Bak

Dato : 10-01-05 00:20

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Det der pap under motorhjelmen, er det ikke lydisolering, eller hvad man
> nu kalder det på biler? Støjdæmpning?

Nu snakker i vist om to forskellige ting...

Det der sidder under bilen, er mest for at beskytte mod vand og snavs der
kan blive sprøjtet op på makinen. Det er vist mest et spørgsmål om
temperament, om man kan leve med at undvære det. Jeg synes det er rart at
det er der.

Martin

Fra : alexbo

Dato : 10-01-05 00:22

"Hjalte" skrev

> Hvad er det egentlig det der pap gør,

Det er en dækplade, den beskytter motoren mod opsprøjt af vand og snask, man
kan roligt fjerne den, hvis man ikke kører på grusveje til daglig.
Motoren bliver lidt mere beskidt, men mange biler har den ikke.

mvh
Alex Christensen

Fra : Hjalte

Dato : 10-01-05 01:00

On Mon, 10 Jan 2005 00:22:06 +0100, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>kan roligt fjerne den, hvis man ikke kører på grusveje til daglig.
>Motoren bliver lidt mere beskidt, men mange biler har den ikke.

Det var rart at høre.
Så tror jeg bare at den ryger

Tak for svarene

MVH.