Klubværksted København
Fra : Adaam Heelms

Dato : 09-01-05 00:29

Hej

Er der nogen der ved om der findes en form for klub- eller
fællesværksted i København eller omegn?. Altså noget med at man mod et
månedtligt beløb eller lignende kan leje sig ind på et værksted man
deler med andre.

Jeg bruger nogen gange GDS værkstedet. Det er sådan set ok, men det
bliver hurtigt meget dyrt hvis man står og nusser lidt om tingene for at
få det hele helt på plads. Hvis man så samtidig ikke er rutineret
mekaniker kan det hurtigt blive en formue.

Mvh
Aadam
Saab 900 Carlsson
Saab 900 Aero

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-05 13:46

> [...]
> få det hele helt på plads. Hvis man så samtidig ikke er rutineret
> mekaniker kan det hurtigt blive en formue.

Hvad koster det da i timen dér?

Fra : Adaam Heelms

Dato : 09-01-05 14:51

On Sun, 09 Jan 2005 13:45:37 +0100, Casper Bang wrote:

> Hvad koster det da i timen dér?
80-95 kr i timen med lift. Der er så mulighed for at teste bremser for 20
kr og lys for 35 kr. Herudover kommer det værktøj man evt. ikke har selv
med som koster 10-40 kr pr gang/time, se
http://www.gordetselv.dk/vaerktoej.htm.

Mvh
Aadam
Saab 900 Carlsson
Saab 900 Aero

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-05 20:34

> [...]
> kr og lys for 35 kr. Herudover kommer det værktøj man evt. ikke har selv
> med som koster 10-40 kr pr gang/time, se

Ok, tak. Det var trods alt ikke så slemt som jeg havde regnet med.

Fra : John Sahl

Dato : 09-01-05 15:08

"Adaam Heelms" <adamREEMOVE@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fællesværksted i København eller omegn?. Altså noget med at man mod et
> månedtligt beløb eller lignende kan leje sig ind på et værksted man

Jeg ved der findes et klubværksted i Ballerup eller Værløse,
jeg mailede dem på et tidspunkt, men fik aldrig noget svar.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Adaam Heelms

Dato : 09-01-05 22:29

On Sun, 09 Jan 2005 15:07:36 +0100, John Sahl wrote:

> Jeg ved der findes et klubværksted i Ballerup eller Værløse,
> jeg mailede dem på et tidspunkt, men fik aldrig noget svar.
Har du nogen anelse om hvad de hed? måske adresse? eller hvem der stod
for det?.

Mvh
Adam
Saab 900 Carlsson
Saab 900 Aero

Fra : John Sahl

Dato : 09-01-05 23:29

Adaam Heelms wrote:
> Har du nogen anelse om hvad de hed? måske adresse? eller hvem der stod
> for det?.

Jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde det igen,
skal nok sige til hvis jeg finder det.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!