Rullegardin
Fra : Olesen

Dato : 07-01-05 22:22

Lige en hurtig til de indviede:

Er det 2-delte rullegardin i min Sierra's hattehylde
en standard montering ?

(Sierra 1.6 laser, 1986 indreg. 1.gang 1987)

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 22:59

> Lige en hurtig til de indviede:
>
> Er det 2-delte rullegardin i min Sierra's hattehylde
> en standard montering ?
>
> (Sierra 1.6 laser, 1986 indreg. 1.gang 1987)

Rullegardin?
Man skal høre meget før ørene falder af, men mig bekendt laver Ford ikke
campingudstyr. Det må være noget eftermonteret som tidl. ejer har fået ved
at skaffe et nyt FDM medlem

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 07-01-05 23:05

> [...]
> campingudstyr. Det må være noget eftermonteret som tidl. ejer har fået ved

hmm..mystiskt.
Der er både Ford-logo og det hele på 'solgardinet',
hvis det lyder bedre..

Fra : Olesen

Dato : 07-01-05 23:11

> [...]
> campingudstyr. Det må være noget eftermonteret som tidl. ejer har fået ved

Mener iøvrigt Sierra GLX 2.0i
årgang 92 havde et originalt rullegardin i bag..

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:16

> Mener iøvrigt Sierra GLX 2.0i
> årgang 92 havde et originalt rullegardin i bag..

Tja 92 CLS 2.0i havde i hvert fald IKKE

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:20

> "Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Tja 92 CLS 2.0i havde i hvert fald IKKE
sdavefejl.....92 CLX 2.0i......

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 08-01-05 08:19

> sdavefejl.....92 CLX 2.0i......

Min '82 Ford Sierra 2,3 Ghia aut. havde !

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 10:45

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min '82 Ford Sierra 2,3 Ghia aut. havde !

Øv

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 08-01-05 11:11

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min '82 Ford Sierra 2,3 Ghia aut. havde !

Mente det nok.
Men udstyrsniveauet kan åbenbart variere ganske
meget, for ikke engang elruder i for er standard
i visse 91-92 modeller.
Jeg smider lige et billede af gardinet i dk.binaer.moteur.
-bare for hyggens skyld..