Att.: Møller
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 22:15

Nu du er i gang med at hjælpe mig, kan du så ikke lige give mig Lotto
tallene, som bliver udtrukket i morgen aften... Det skal helst være inden
kl. 16:00 i morgen eftermiddag...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 22:46

meddelelse news:41defbca$0$51241$14726298@news.sunsite.dk...
> Nu du er i gang med at hjælpe mig, kan du så ikke lige give mig Lotto
> tallene, som bliver udtrukket i morgen aften... Det skal helst være inden
> kl. 16:00 i morgen eftermiddag...

Husk at skrive at det skal være i en mail - ellers bruger vi bare alle
sammen tallene, og så bliver din præmie ikke særlig interessant! :)

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Claus Fabritius

Dato : 08-01-05 11:47

> [...]

> Nu du er i gang med at hjælpe mig, kan du så ikke lige give mig Lotto
> tallene, som bliver udtrukket i morgen aften... Det skal helst være inden

Jeg overvejede et øjeblik lige at skrive 7 tal for sjov og påstå at det var
vindertallene i morgen, men skal jeg være helt ærlig tør jeg ikke. Tænk hvis
det virkelig var vindertallene og jeg så gik glip af flere millioner fordi
jeg ikke spillede på dem :)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 11:45

Claus Fabritius telepaterede følgende til sin PC:

He he...

Ja, jeg ville jo være taknemmelig...

Fra : Møller

Dato : 08-01-05 12:25

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Claus Fabritius telepaterede følgende til sin PC:

> He he...
>
> Ja, jeg ville jo være taknemmelig...

Vi kan da prøve, vi kan da kun miste en flad tier:

3-7-9-18-22-30-36 og to der er lige så sandsynlig

1-2-3-4-5-6-7

30-31-32-33-34-35-36
--
Møller

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 12:35

Møller telepaterede følgende til sin PC:

Oh oh...

Tør jeg lade være...?

Fra : Leonard

Dato : 08-01-05 17:54

"Møller" <M@Øl.se> wrote:

>3-7-9-18-22-30-36 og to der er lige så sandsynlig
>
>1-2-3-4-5-6-7
>
>30-31-32-33-34-35-36

24 var det første tal så det virkede ikke ...

--
Leonard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 17:52

Møller telepaterede følgende til sin PC:

> Vi kan da prøve, vi kan da kun miste en flad tier:
>
> 3-7-9-18-22-30-36 og to der er lige så sandsynlig

De passede jo ikke!

ÆV.

Fra : Leonard

Dato : 08-01-05 17:56

"Møller" <M@Øl.se> wrote:

>3-7-9-18-22-30-36 og to der er lige så sandsynlig

1 rigtig

>1-2-3-4-5-6-7

2 rigtige

>30-31-32-33-34-35-36

2 rigtige

--
Leonard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 17:55

Leonard telepaterede følgende til sin PC:
> 1 rigtig
> 2 rigtige
> 2 rigtige

Det er jo ikke helt nok... :-|

Fra : Leonard

Dato : 08-01-05 18:51

>Det er jo ikke helt nok... :-|

Næh, det giver jo kun 5 og der skal 7 til ...

--
Leonard
Der også godt kunne finde noget at bruge 4,9 mill. til

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 18:49

Leonard telepaterede følgende til sin PC:
> Næh, det giver jo kun 5 og der skal 7 til ...

Niks...

Kun 4...
Der er en genganger...

Fra : Møller

Dato : 08-01-05 20:22

> Leonard telepaterede følgende til sin PC:
>
> Niks...
>
> Kun 4...
> Der er en genganger...

Statistisk er 4 ud af 7 vel heller ikke så galt på kun 3 rækker og da der
ikke var nogen der har ramt 7 rigtige, skal vi så ikke sige, at det da var
rimeligt i første hug, vi prøver næste lørdag igen
I onsdags gav den ellers pote på Amager: 32 mio.

En genganger er da ikke at foragte hvis man har et gammelt slot til sådan et
gespenst, det kan vel lokke turister til.
--
Møller

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 17:53

Møller telepaterede følgende til sin PC:
> Vi kan da prøve, vi kan da kun miste en flad tier:
>
> 3-7-9-18-22-30-36

Du ramte faktisk kun een.. .-)

Her har jeg spildt hele 3 kr...

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:53

> [...]
> Nu du er i gang med at hjælpe mig, kan du så ikke lige give mig Lotto
> tallene, som bliver udtrukket i morgen aften... Det skal helst være inden

2 6 19 24 27 33 36 + 28 29

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 21:05

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:41defbca$0$51241$14726298@news.sunsite.dk...
>
> 2 6 19 24 27 33 36 + 28 29

PIS...
Det er de rigtige...

De kom dog for sent...

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 21:07

meddelelse news:41e03d16$0$51242$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:

> PIS...
> Det er de rigtige...
>
> De kom dog for sent...

Næh, der må være noget galt med din internetforbindelse

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 21:09

Tom telepaterede følgende til sin PC:
> Næh, der må være noget galt med din internetforbindelse

Arh. PIS.
Skod Sunsite.dk - de har været skyld i, at jeg ikke fik den store gevinst -
alene...

Hvorfor spillede du ikke, Tom?

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-05 21:34

meddelelse news:41e03df1$0$51246$14726298@news.sunsite.dk...
> Tom telepaterede følgende til sin PC:
>
> Arh. PIS.
> Skod Sunsite.dk - de har været skyld i, at jeg ikke fik den store
> gevinst - alene...
>
> Hvorfor spillede du ikke, Tom?

Jeg har jo penge nok så det gider jeg ikke

--
Tom