ZOOM ZOOM ZOOm til alle Mazda-fans.
Fra : BJ

Dato : 07-01-05 19:15

Så er chancen der Mazda-fans:

ZOOM ZOOM ZOOM ......

http://makeashorterlink.com/?U1E632F2A

Den handler om en dans 'Capoeira', der er en kampform/dans opfundet af
slaver i Brasilien.

Frit oversat:

" zoom zoom zoom ... Carpoeira kan slå en ihjel .... hvor der er hvepse, det
zoom zoom zoom (summer) .... oh ah ah yeh .. jeg vil se det rammes, jeg vil
se det falde"......

--
Bjørn J.

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 19:41

> ZOOM ZOOM ZOOM ......
>
> http://makeashorterlink.com/?U1E632F2A
>
> Den handler om en dans 'Capoeira', der er en kampform/dans opfundet af
> slaver i Brasilien.

Se filmen "Only The Strong", som er med Mark Dacascos i hovedrollen. Handler
om den kampsport der, og er en ritti god film :)

http://makeashorterlink.com/?A5D723F2A

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 19:54

> [...]
>
> " zoom zoom zoom ... Carpoeira kan slå en ihjel .... hvor der er hvepse,
> det zoom zoom zoom (summer) .... oh ah ah yeh .. jeg vil se det rammes,

Det er ikke nu jeg skal fortælle at jeg dansede rundt her i afdelingen,
vel?! (ikke den lukkede afdeling!)

> --
> Bjørn J.

Lars B

Fra : BJ

Dato : 07-01-05 20:02

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er ikke nu jeg skal fortælle at jeg dansede rundt her i afdelingen,
> vel?! (ikke den lukkede afdeling!)

Det aldeles tilladt.

Nogle skal jo lege med robotter og andre igen skal være som børn på ny.

Reklamerne er mangfoldige, men, jeg synes nu, de mere underfundige er de
bedste.

Mazda har jo knaldet et par hvepse eller to, set med nutidens resultat...og
dette ikke engang ved hjælp af lokal kampform/kampsport/dans.....)

--
Bjørn J.