Hvilke forlygte pærer
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 18:59

Er der nogen der ved, hvor man kan se, hvilke biler der kører med hvilke
forlygte pærer?

Fx. Seat Alhambra model 2002?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Møller

Dato : 07-01-05 19:24

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Er der nogen der ved, hvor man kan se, hvilke biler der kører med hvilke
> forlygte pærer?
>
> Fx. Seat Alhambra model 2002?

Noget i denne retning:
http://makeashorterlink.com/?O37716F2A

Skal du have hjælp til alt
--
Møller

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 19:32

> Noget i denne retning:
> http://makeashorterlink.com/?O37716F2A
>
> Skal du have hjælp til alt
Hvor kan man så købe Phillips pærer? Jeg vil gerne have udskiftet mine ret
billige, og noget dårlige pærer nemlig :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Kent Glerup

Dato : 07-01-05 19:50

> Hvor kan man så købe Phillips pærer? Jeg vil gerne have udskiftet mine ret
> billige, og noget dårlige pærer nemlig :)

Jeg fandt mine Philips H7 Vision Plus hos MECA (i Skjern).

NU er der lys på vogntoget

MVH
Kent Glerup

Fra : Møller

Dato : 07-01-05 19:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Hvor kan man så købe Phillips pærer? Jeg vil gerne have udskiftet mine ret
> billige, og noget dårlige pærer nemlig :)

> [...]

Hvis du ikke skal have H7 så bare køb den hos en tankstation f.eks.Q8 de er
ikke ret dyre.ca. 40-50,- pr stk.
--
Møller

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 19:55

> Hvis du ikke skal have H7 så bare køb den hos en tankstation f.eks.Q8 de
er
> ikke ret dyre.ca. 40-50,- pr stk.
> --
Hvor gode er de? Jeg har ikke noget imod at give en mindre bondegård, hvis
bare der kommer lys på bilen :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 22:14

Møller telepaterede følgende til sin PC:
> Noget i denne retning:
> http://makeashorterlink.com/?O37716F2A

Kanon side...

> Skal du have hjælp til alt

Jep...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 22:24

Møller telepaterede følgende til sin PC:
> http://makeashorterlink.com/?O37716F2A

Denne er bedre...

www.pal-guide.com

Fra : Møller

Dato : 07-01-05 19:27

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Er der nogen der ved, hvor man kan se, hvilke biler der kører med hvilke
> forlygte pærer?
>
> Fx. Seat Alhambra model 2002?

denne er måske lettere.
http://www.autolamps-online.com/application_guide/index.htm

http://www.autolamps-online.com/application_guide/seatcentre.htm

--
Møller

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-05 19:47

> denne er måske lettere.
> http://www.autolamps-online.com/application_guide/index.htm
>
> http://www.autolamps-online.com/application_guide/seatcentre.htm

Er det Blue Bluevision som giver det bedste lys, eller skal man vælge en af
de andre? Kan se de samme pærer også sælges til min bil nemlig...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Møller

Dato : 07-01-05 19:57

> [...]
af
> de andre? Kan se de samme pærer også sælges til min bil nemlig...

Se f.eks her:
http://www.bilmateriell.no/abnews/anmviewer.asp?a=430&z=7

Jeg kører med Vision plus, jeg synes de holder længere end oplyst, og så
lyser de godt, men Premiun koster ca 1/3-del og giver et ganske godt lys.
Blå lamper er kun til blær. Holder kortere og giver væsentlig mindre lys.
--
Møller

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 22:13

Møller telepaterede følgende til sin PC:
> denne er måske lettere.

Lettere måske...
Men ikke god...

Jeg kan ikke helt tolke dette:
Alhambra 96>
Alhambra 97>

Umiddelbart læser jeg detsom før 96 og før 97.

Men det kan også være før 96 og efter 97...
Hvis det er tilfældet så vil jeg aldrig bruge den side igen...

Der er i hvert fald ikke H4 pære i min bil - jeg mente selv, at det var H7,
som den først side også sagde...

Fra : Møller

Dato : 08-01-05 12:21

> [...]
>
> Men det kan også være før 96 og efter 97...
> Hvis det er tilfældet så vil jeg aldrig bruge den side igen...

Det ser da helt tosset ud.

Jeg bruger også den anden.
Jeg tror jeg sletter siden i mine links og holder mig til Philips
Hvorfor er du ikke i Sahara
--
Møller

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-01-05 12:35

Møller telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg bruger også den anden.
> Jeg tror jeg sletter siden i mine links og holder mig til Philips
> Hvorfor er du ikke i Sahara

Fordi du ikke har givet mig de rigtige lotto tal...