Så er Mazda'en i hus
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 15:47

Så er Mazda 6'eren "i hus" (den står på gaden)

Hold op det er noget andet køretøj end min Rover var. Selvfølgelig er
motoren også noget andet, men bilen virker i det hele taget noget mere
"vågen", og den virker ikke som en tung vogn. Den reagerer på det mindste
vink - og jeg skal godt nok passe på når jeg sætter af fra lyskryds, ellers
bilver jeg snart nuppet i noget fartkontrol! :)

Jeg har været ude her til formiddag i den bidende kulde, og knipset et par
billeder...

http://www.zulfo.dk/mazda/page_02.htm

God weekend!

Lars B

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-01-05 15:49

On Fri, 07 Jan 2005 15:47:10 +0100, Lars B. Jensen wrote:

> Jeg har været ude her til formiddag i den bidende kulde, og knipset et
> par billeder...
>
> http://www.zulfo.dk/mazda/page_02.htm

Du må være en glad mand - hold snot den er fed!!

Mazda har altså været heldige med det design.

> God weekend!

Lige over!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 16:24

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2005.01.07.14.49.06.169415@for.contactinfo...

> Du må være en glad mand - hold snot den er fed!!

Jeg smiler konstant :)

> Mazda har altså været heldige med det design.

Enig, en af grundene til at jeg valgte den model!

> Martin Johansen [6000]

Lars B

Fra : Torben E

Dato : 07-01-05 15:51

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers bilver jeg snart nuppet i noget fartkontrol! :)
>
> Jeg har været ude her til formiddag i den bidende kulde, og knipset et par

Det er imho. en af de få nye modeller der ser fed ud, tillykke.

Torben E.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 16:26

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Det er imho. en af de få nye modeller der ser fed ud, tillykke.

Mange tak Torben.

Min svoger har netop købt en Toyota Avensis, og jeg må indrømme at den ikke
var så indbydende for mine øjne, som Mazda'en.

> Torben E.

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 15:58

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
> Så er Mazda 6'eren "i hus" (den står på gaden)

Tillykke !!
Uha, jeg troede kun det var ludere og lommetyve der stod på gaden. Men så
går du vel og kigger til den hele tiden

> [...]
> vink - og jeg skal godt nok passe på når jeg sætter af fra lyskryds,
> ellers bilver jeg snart nuppet i noget fartkontrol! :)

Det er vel også en Ford motor og mondeo undervogn

> Jeg har været ude her til formiddag i den bidende kulde, og knipset et par
> billeder...
>
> http://www.zulfo.dk/mazda/page_02.htm

Fed bil, men dit kamera har godt nok lidt fiskeøjne over dig

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 16:24

> "Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse
>
> Tillykke !!
> Uha, jeg troede kun det var ludere og lommetyve der stod på gaden. Men så
> går du vel og kigger til den hele tiden

Når der er mulighed for det - ja :)

> Det er vel også en Ford motor og mondeo undervogn

Hehe, er det ikke omvendt, at Mazda fremover skal levere motorer til Ford?!
:)

> Fed bil, men dit kamera har godt nok lidt fiskeøjne over dig

Det er da med vilje :)

> --
> Tom

Lars B

Fra : Brian

Dato : 07-01-05 16:01

Hejsa

Lars B. Jensen skrev:
> Så er Mazda 6'eren "i hus" (den står på gaden)

Tillykke med dyret!

> Jeg har været ude her til formiddag i den bidende kulde, og knipset
> et par billeder...

Den bil, bliver altså ikke mindre lækker som tiden går.... heldige
stodder

> God weekend!

Ja, det får du uden tvivl - i lige måde

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 16:27

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Tillykke med dyret!

Merci :)

> Den bil, bliver altså ikke mindre lækker som tiden går.... heldige
> stodder

Hehe... jeg bliver også mere og mere varm om hjertet, jo mere jeg kører, og
jo mere jeg kigger på den :)

> Ja, det får du uden tvivl - i lige måde

Desværre skal jeg tilbringe alt for mange timer på min arbejdsplads, men der
skal nok blive tid til en "trilletur" :)

> /Brian

Lars B

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 17:04

Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Så er Mazda 6'eren "i hus" (den står på gaden)

Tillykke men bilen, som nok er den næstmest heldige Mazda - i hvert fald
hvad rækker til min hukommelse...

Nu mangler den bare at komme lidt længere ned, og så nogle andre fælge på...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 18:32

meddelelse news:41deb2fd$0$51245$14726298@news.sunsite.dk...
> Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Tillykke men bilen, som nok er den næstmest heldige Mazda - i hvert fald
> hvad rækker til min hukommelse...

Tak - og jeg er enig. Jeg kan dog huske at jeg var vild med 323F da den lige
var kommet på gaden.

> Nu mangler den bare at komme lidt længere ned, og så nogle andre fælge
> på...

Jajaja, det kommer nok :)

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 18:47

Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:

> Tak - og jeg er enig. Jeg kan dog huske at jeg var vild med 323F da
> den lige var kommet på gaden.

Ja, den er med i køen... Jeg kan personligt bedst lide min mors MX5 af model
1998 og frem.
Det er en utrolig fin lille bil til en fornuftig pris - i forhold til
konkurrenter...

> Jajaja, det kommer nok :)

Godt så...

Der skal lige gå et par dage/uger/måneder til den første forelskelse har
lagt sig...

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 19:55

meddelelse news:41decb0e$0$51249$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> model 1998 og frem.
> Det er en utrolig fin lille bil til en fornuftig pris - i forhold til

Ja, helt klart, og 6'eren har arvet den køreegenskaber!

> Godt så...

:)

> Der skal lige gå et par dage/uger/måneder til den første forelskelse har
> lagt sig...

Nemli'

> --
> Mvh. Morten Fruergaard

Lars B

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-01-05 22:06

Lars B. Jensen telepaterede følgende til sin PC:

> Nemli'

LOL

Fra : Henning

Dato : 07-01-05 22:23

>Der skal lige gå et par dage/uger/måneder til den første forelskelse har
>lagt sig...

Og når så den første skramme også er kommet bliver det pludselig
hverdag...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 22:38

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Og når så den første skramme også er kommet bliver det pludselig
> hverdag...

SHHHHHHhhh!!! Tænk hvis den kunne høre dig!!

Jeg siger jer, min største frygt er at komme ned en morgen, og en eller
anden spasser har været forbi den - eller moderen med ungerne på
parkeringspladsen ved Føtex, der lige skal skubbe til sin egen dør for at få
ungen ud af barnestolen!!!!

Jeg gruer for den dag :(

Men på den anden side - det er en "død ting" (selv om det ikke føles sådan
lige nu) og det er en brugsgenstand, så det sker jo på et tidspunkt. Ellers
skulle den op og så til pynt i lejligheden, og det har jeg ikke plads til!
:)

> Henning

Lars B

Fra : Thomas

Dato : 08-01-05 00:30

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> wrote in message
> [...]
> lige nu) og det er en brugsgenstand, så det sker jo på et tidspunkt.
> Ellers skulle den op og så til pynt i lejligheden, og det har jeg ikke

Jeg parkerer altid på en af de fjerneste pladser - så er chancen for den
slags katastrofer da minimeret en smule. Hellere går 50m længere og slippe
for en 40cm lang flænge i bagdøren - uha....