Kan i anbefale et Blåtands kit til nokia
Fra : Ingelsen

Dato : 07-01-05 10:56

Jeg har lige fået en BMW X3
og ville gerne have et blåtands kit til min Nokia 6230...

Nogen der kan anbefale noget der virker og som er i den billige ende??

Hilsen Jan

Fra : Janner

Dato : 07-01-05 11:07

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote in message
> Jeg har lige fået en BMW X3
> og ville gerne have et blåtands kit til min Nokia 6230...
>

> Nogen der kan anbefale noget der virker og som er i den billige ende??
>

> Hilsen Jan

Så prøv da mobil gruppen ! Der er nok bedre chancer

Fra : phk

Dato : 07-01-05 21:36

"Janner" <nemlija@spamnejtak.nemlija> skrev i en meddelelse

> "Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote in message

Jeg nøjedes med en Golf og købte en Nokia 610 i stedet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-01-05 11:09

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået en BMW X3
> og ville gerne have et blåtands kit til min Nokia 6230...
>

> Nogen der kan anbefale noget der virker og som er i den billige ende??

Tjaa, nu du har brugt 1 milliard på en X3'er ville det da være oplagt at
smide BMW's originale sæt i, det er smart må man sige.

Mvh
Jacob

Fra : Ingelsen

Dato : 07-01-05 11:41

Havde jeg nok også gjort, hvis det ikke kun var til Sony Ericsson.!! Og jeg
ved godt at bluetootch Til SE også virker til Nokia, men holderen passer
ikke, heller ikke lade stikket!

Jan

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-01-05 12:38

> [...]
jeg
> ved godt at bluetootch Til SE også virker til Nokia, men holderen passer

Øhm, rolig nu :)

Hvis nu du køber en holder med lader til din 6230 og monterer i bilen, og så
får monteret bluetooth kittet fra BMW, så skulle du jo gerne have et system
der fungerer.

Kan du slet ikke finde et håndsæt der passer til din tlf, er det det der er
galt?

Mvh
Jacob

Fra : Ingelsen

Dato : 07-01-05 13:06

Jo, men kender du ikke det.. At man bare helst vil have noget man ved der
passer??

Derfor valgte jeg ikke det originale der kun fåes til SE..

Jeg er selv elektronik mekaniker, så jeg er ikke bange for at montere det..
og jeg har kik på : Nokia Adanced Car Kit - CK-7W
Lyder til at være hvad seg søger...

Synes bare det var en noget nedladende kommentar...

Hilsen Jan

Fra : LL

Dato : 07-01-05 13:24

> [...]
> det.. og jeg har kik på : Nokia Adanced Car Kit - CK-7W
> Lyder til at være hvad seg søger...
>
> Synes bare det var en noget nedladende kommentar...

??? så er jeg stået helt af, hvor "hører" du det nedladende i den kommentar?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-01-05 13:26

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse

> ??? så er jeg stået helt af, hvor "hører" du det nedladende i den
kommentar?

Jeg er også stået af - men du ved, hvis man virkelig VIL finde noget,
så skal man også nok finde det

God Weekend....til jer alle

Brian S Jensen

Fra : Ingelsen

Dato : 07-01-05 13:29

Dette var havad Jacob først skrev, og deri jeg synes det er en lidt kedelig
komentar nor man bare forespørger om nogen skulle have en god erfaligt med
et blåtands kit::.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-01-05 14:44

> [...]
>
> Tjaa, nu du har brugt 1 milliard på en X3'er ville det da være oplagt at
> smide BMW's originale sæt i, det er smart må man sige.

Det var mest en hentydning til at nu du havde givet en masse penge for en ny
BMW, så ville du købe et bluetoothkit, men det skulle helst være meget
billigt, det syntes jeg bare var synd for den fine bil.

BMW har bluetooth kits, hvor du ikke behøves holdere eller andet til din
tlf, den snakker bare med telefonen, og så får du stemmestyring, samt
bladring af kunder gennem bilens/radioens display.

Så er det jo bare at finde en holder til din Noka tlf, f.eks Nokias carkit
som du selv har fundet, det behøves sådan set jo kun at være en holder+lader
til telefonen, da alt andet jo kører via bluetooth.

Mvh
Jacob

P.S Min kommentar var altså ikke nedladende, det gik KUN på at du ville
finde et billigt BT sæt til din fine nye bil.

Fra : HKN

Dato : 07-01-05 15:28

> [...]
> BMW, så ville du købe et bluetoothkit, men det skulle helst være meget
> billigt, det syntes jeg bare var synd for den fine bil.

Jeg er da ikke uenig i den betragtning - og jeg indrømmer også gerne at jeg
er grøn af misundelse på den bil!

Men det er altså ud over min fatte evne, når man bruger et sådant beløb på
en bil (også selvom den skulle være på gule plader), at man så er på "spare"
tur bagefter......? Hvorfor ikke bare sige til forhandleren at man har en
Nokia, og gerne vil have den integreret i bilen på en smart måde - han har
sikkert fået spørgsmålet før, og hvis ikke, så har en af de andre
forhandlere sikkert!

Blot min ydmyge kommentar.....

-Henrik (som laver bølgen, når der kører en X3/X5 forbi min ydmyge Pug!)

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 08-01-05 10:36

Ja, jeg har det sæt der hedder CK-1W, og det virker perfekt med 6230! Har
også hørt at det er at foretrække ift. til det nyere CK-7W (?)

Hilsen Michael Andersen