Fjernbetjent Centrallås ? Hvordan
Fra : Carl Astrup

Dato : 07-01-05 10:03

Hello there

Så er volvoen snart tilbage (20 dage på værksted er da helt normalt ik?? ..
VRÆL). Nå
men så skulle den jo gerne shines lidt op, og det første bliver fjernbetjent
centrallås, Den har allerede i forvejen alm centrallås, men det skulle gerne
blive til fjernbetjent om muligt..

Jeg har set et system på http://www.autohenter.dk (under shop), men så vidt
jeg kan se passer dette ikke til en volvo.. Hvor søren finder man noget
lignende henne?

//eCarlos

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-01-05 10:12

"Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vidt
> jeg kan se passer dette ikke til en volvo.. Hvor søren finder man noget

Hej

Så vidt jeg kan regne ud, så virker autohenter's styring kun på biler som
ikke har startspærre indbygget i fjernbetjeningen

Alternativt kunne du jo montere en alarm med fjernbetjening......HOV, jeg
har da forøvrigt en til salg i dk.marked.privat.bil

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : John Sahl

Dato : 07-01-05 10:31

Brian S Jensen wrote:
> Så vidt jeg kan regne ud, så virker autohenter's styring kun på biler
> som ikke har startspærre indbygget i fjernbetjeningen

Nej, dette skulle gerne være forkert, man kan næsten med
sikkerhed tage transponderen ud af originalnøglerne og flytte
den over i den nye fjernbetjening.

> Alternativt kunne du jo montere en alarm med fjernbetjening......HOV,
> jeg har da forøvrigt en til salg i dk.marked.privat.bil

En ret lækker alarm, og en fin pris endda

--
John Sahl, www.autohenter.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-01-05 10:32

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sikkerhed tage transponderen ud af originalnøglerne og flytte
> den over i den nye fjernbetjening.

> En ret lækker alarm, og en fin pris endda

Hej John

Min Toyota nøgle er støbt, så her skal man da hen og skære med
forsigtighed - men det må jo kunne lade sig gøre når du si'r det

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : John Sahl

Dato : 07-01-05 10:38

Brian S Jensen wrote:
> Hej John

Hej Brian,

> Min Toyota nøgle er støbt, så her skal man da hen og skære med
> forsigtighed - men det må jo kunne lade sig gøre når du si'r det

Folk gør det i stor stil så det må kunne lade sig gøre.

--
John Sahl, www.autohenter.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 07-01-05 10:40

> Hej Brian,

> Folk gør det i stor stil så det må kunne lade sig gøre.
>
> --
> John Sahl, www.autohenter.dk

Jamen, så vil jeg da strax trække mit udsagn om at det ikke
virker med original startspærre tilbage

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Carl Astrup

Dato : 07-01-05 11:05

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Alternativt kunne du jo montere en alarm med fjernbetjening......HOV, jeg
> har da forøvrigt en til salg i dk.marked.privat.bil

Hehe, jeg så den godt her tidligere, var endda inde og kigge på den meget
"flotte" flash, men det er måske lige at skyde gråspurve med kanoner da jeg
egentlig bare vil have Fjernbetjent centrallås:) hehe

Men lækker alarm ellers må man sige

//eCarlos

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 23:38

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Carl Astrup" <eCarlos@esomething.com> skrev i en meddelelse

> Alternativt kunne du jo montere en alarm med fjernbetjening......HOV, jeg
> har da forøvrigt en til salg i dk.marked.privat.bil

Tror du egentlig at den "sven" du har til salg, kunne fungere i en Mazda 6?

Jeg skal ikke selv montere den, det skal jeg evt. "finde nogen til".... hvis
du forstår sådan en lille en :)

> Mvh.
> Brian S Jensen

Lars B

Fra : John Sahl

Dato : 07-01-05 10:30

Carl Astrup wrote:
> [...]
> fjernbetjent centrallås, Den har allerede i forvejen alm centrallås,
> men det skulle gerne blive til fjernbetjent om muligt..

Har Volvo ikke noget på programmet?

> Jeg har set et system på http://www.autohenter.dk (under shop), men
> så vidt jeg kan se passer dette ikke til en volvo.. Hvor søren finder
> man noget lignende henne?

Som jeg lige har svaret på din mail: Jeg undersøger det og
vender tilbage, umiddelbart burde det dog virke til Volvo'en,
det eneste jeg er i tvivl om er hvordan din originale Volvo-
nøgle ser ud og om den kan passe i fjernbetjeningen?

--
John Sahl, www.autohenter.dk

Fra : John Sahl

Dato : 07-01-05 11:04

John Sahl wrote:
> [...]
> det eneste jeg er i tvivl om er hvordan din originale Volvo-
> nøgle ser ud og om den kan passe i fjernbetjeningen?

Den kan i al fald passe til følgende, så mon ikke også
den kan klare din. Jeg vender tilbage

Volvo 940 / 960 (fra 96)
Volvo S70 / V70 (fra 97)
Volvo S70 / V70 Di (fra 97)
Volvo V70 (fra 96)

--
John Sahl, www.autohenter.dk

Fra : Carl Astrup

Dato : 07-01-05 11:03

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
> John Sahl wrote:
> Den kan i al fald passe til følgende, så mon ikke også
> den kan klare din. Jeg vender tilbage
>
> Volvo 940 / 960 (fra 96)
> Volvo S70 / V70 (fra 97)
> Volvo S70 / V70 Di (fra 97)
> Volvo V70 (fra 96)
>
> --
> John Sahl, www.autohenter.dk

Jammen så begynder det at ligne noget.. Jeg er jo totalt de(bil) hvad det
angår den slags, så
jeg skyder i blinde, men det ligner en nem og lækker løsning så hvis den
passer så er det jo genialt.:)

//eCarlos.net

Fra : Jens Maigaard

Dato : 07-01-05 17:48

Kan den også klare en Mazda 626 '98?

/Jens Maigaard

Fra : John Sahl

Dato : 07-01-05 20:46

Jens Maigaard wrote:
> Kan den også klare en Mazda 626 '98?

Ja, det kan den også.. Det sværeste er at lokalisere ledningerne
i bilen.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk