Skoda Favorit St.car
Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-01-05 21:15

Jeg er ved at anskaffe en brugt Skoda Favorit Station Car. Kender nogen her
til hvor man kan få en 'manual' til en sådan?
) Hans

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-01-05 22:58

http://www.thansen.dk/product.asp?c=379609130&n=1007293985&pn=1007294738

Fra : Christian

Dato : 07-01-05 08:04

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> "Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=379609130&n=1007293985&pn=1007294738

og samme vare hvis du vil spare over kr 100,-

http://www.haynes.co.uk/

Fra : anders majland

Dato : 07-01-05 10:36

> og samme vare hvis du vil spare over kr 100,-
>
> http://www.haynes.co.uk/

Eller birgers billige bilbøger - han har utroligt meget på lager og leverer
hurtigt.
http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Jeg har købt 3-4 bøger hos ham.

Ellers der kosters boghandel ? i randers der er lagerførende i bilbøger

/A