Forlængerkabel til påhængslys
Fra : Andre

Dato : 06-01-05 13:22

Jeg mangler et forlængerkabel til 7 polet påhængslys / trailerstik.

Har været rundt i 3 forretninger uden at kunne finde det. Har også prøve
online. Nogen der ved hvor man kan købe sådan et ?? Gerne online.

Det skal bruges til en lygtebom og være ca. 1-1½ meter.

Fra : TomCK

Dato : 06-01-05 13:32

"Andre" <andre21@ofir.dk> wrote in message
> Jeg mangler et forlængerkabel til 7 polet påhængslys / trailerstik.
>
> Har været rundt i 3 forretninger uden at kunne finde det. Har også prøve
> online. Nogen der ved hvor man kan købe sådan et ?? Gerne online.

Det må vel være sådan eet hér:
http://bruuns-handel.dk/product.asp?product=30457&page=1

Ummidelbart lige langt nok, men man kan jo ikke få alt

/TomCK

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-01-05 13:41

"TomCK" <invalid@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:344pdvF45ddrfU1@individual.net...
> "Andre" <andre21@ofir.dk> wrote in message

> Det må vel være sådan eet hér:
> http://bruuns-handel.dk/product.asp?product=30457&page=1

Hold da op det er dyrt...
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=17322
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=17253
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=453&iItemId=17263

/Jakob

Fra : K ö n i g [4600]

Dato : 06-01-05 14:04

Du kan så nemt og billigt lave dit eget forlængerstik ! !Køb dog et hun-stik
og et han-stik samt noget 5-leder kabel.

--
MVH Peter König

Fra : Peter Marlau Knudsen

Dato : 06-01-05 15:19

"K ö n i g [4600]" <NOpommer-konigSPAM@email.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan så nemt og billigt lave dit eget forlængerstik ! !Køb dog et
> hun-stik og et han-stik samt noget 5-leder kabel.

Der skal vel bruges min. 6-leder kabel. Jeg går ud fra, at baglygterne skal
have hver deres leder, og ikke tilsluttes til enten højre eller venstre
baglygte på bilen.

mvh
Peter

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-01-05 20:22

"Peter Marlau Knudsen" <pmk@NOSPAMitst.dk> skrev

> Der skal vel bruges min. 6-leder kabel. Jeg går ud fra, at baglygterne
skal
> have hver deres leder, og ikke tilsluttes til enten højre eller venstre
> baglygte på bilen.

Hvilket er aldeles korrekt.

Mvh. Uffe Ravn