Nissan Primera 1,6 LX 1993
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 06-01-05 09:13

Hej

Jeg er lige blevet ejer af sådan en bil og jeg har forsøgt at finde nogle
oplysning er om den, men kan ikke finde ret meget udover at den har 90 HK,
men hvor kan jeg finde en mere udførlig spefikation på den.

Mvh
Gerner Majlandt

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-01-05 11:58

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse news:41dcf329$0$212$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> at den har 90 HK, men hvor kan jeg finde en mere udførlig spefikation på den.

Her (måske):
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=6397&cache=no

/Jakob

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 06-01-05 13:55

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41dd19b8$0$51244hvor kan jeg finde en mere udførlig spefikation på den.
> Her (måske):
> http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=6397&cache=no

Hej Jakob

Tak for det, det var lige det jeg gik efter, men det kunne være rart med et
sprog som jeg forstod

mvh
Gerner

Fra : Brian

Dato : 06-01-05 14:02

Hejsa

Gerner Majlandt skrev:

> Tak for det, det var lige det jeg gik efter, men det kunne være rart
> med et sprog som jeg forstod

Noget specifikt du ikke forstår ? Det meste kan man da sjusse sig
lidt frem til... skønt sprog

/Brian

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 06-01-05 15:21

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> Noget specifikt du ikke forstår ? Det meste kan man da sjusse sig
> lidt frem til... skønt sprog

Hej Brian

Ja, bla. verbruik gecombineerd, stuurbekrachtiging, hoofdsteunen achter og
verstelbaar stuur

mvh
Gerner

Fra : Brian

Dato : 06-01-05 15:41

Hejsa

Gerner Majlandt skrev:

> Ja, bla. verbruik gecombineerd, stuurbekrachtiging, hoofdsteunen
> achter og verstelbaar stuur

Uden at have hollandsk kundskaber overhovedet, må det være
brændstofforbrug ved blandet kørsel, servostyring, nakkestøtter bag
og justerbart rat....

/Brian

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-01-05 15:50

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse news:41dd4d6f$0$51254$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa

> Uden at have hollandsk kundskaber overhovedet, må det være
> brændstofforbrug ved blandet kørsel, servostyring, nakkestøtter bag
> og justerbart rat....

Hehe - hollandsk er altså et underligt sprog; komplet uforståeligt når det
snakkes men faktisk "relativt" nemt at læse hvis man har lidt fantasi

/Jakob

Fra : Brian

Dato : 06-01-05 16:18

Hejsa

Jakob Jeppesen skrev:

> Hehe - hollandsk er altså et underligt sprog; komplet uforståeligt
> når det snakkes men faktisk "relativt" nemt at læse hvis man har lidt
> fantasi

Jeps... der er sådan lidt tegneserie sprog over det

/Brian

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 06-01-05 15:53

> [...]
Uden at have hollandsk kundskaber overhovedet, må det være
> brændstofforbrug ved blandet kørsel, servostyring, nakkestøtter bag

Hej Brian

Tak, det havde jeg ikke selv regnet ud

mvh
Gerner

Fra : Brian

Dato : 06-01-05 16:19

Hejsa

Gerner Majlandt skrev:

> Tak, det havde jeg ikke selv regnet ud

Joda, til sidst var du blevet så deprimeret over at du ikke forstod det,
så du havde slået dig på flasken. Når først promillen ligger på +1, er
hollandsk meget nemmere at læse og forstå.... man snakker med
samme tunge

/Brian

Fra : jan nissen

Dato : 06-01-05 16:04