Skiltning
Fra : cp

Dato : 05-01-05 23:25

Find skiltet til denne P plads se i dk.binaer.motor

Venlig hilsen
Christian

Fra : Leonard

Dato : 05-01-05 23:41

"cp" <christianpoulsen86@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Find skiltet til denne P plads se i dk.binaer.motor

Der er noget gult bagved træet ind mod hc-p-pladsen, det kan vel
aflæses tydeligt når man kører ind på pladsen?

--
Leonard

Fra : cp

Dato : 05-01-05 23:39

Jeg smider lige et par billeder mere.

CP

Fra : Leonard

Dato : 05-01-05 23:58

"cp" <christianpoulsen86@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Jeg smider lige et par billeder mere.

Og når man er nået helt hen til indkørslen hvordan ser det så ud?

Det billede der taget hen over taget på en bil er så vidt jeg kan se
taget indefra p-pladsen, efter at du er kørt lige forbi skiltet.

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under
det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : cp

Dato : 06-01-05 00:12

> Og når man er nået helt hen til indkørslen hvordan ser det så ud?

Jeg har ikke taget billeder lige forfra indkørslen.
Jeg lagde ikke mærke til hvordan udsynet til skiltet er derfra da det ikke
er relevant når man kommer i bil.

> Det billede der taget hen over taget på en bil er så vidt jeg kan se
> taget indefra p-pladsen, efter at du er kørt lige forbi skiltet.

Billedet som er taget over taget på min bil er udsynet imod skiltet der fra
hvor jeg parkeret.
Det er rigtigt at jeg lige er kørt forbi skiltet men hvor tit er det lige at
du kører ind på en p plads og så kigger ud af sideruden og op til venstre ?

> Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under
> det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
> Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Det skal jeg prøve at huske.

> mvh Leonard http://leonard.dk/

Venlig hilsen
Christian

Fra : Leonard

Dato : 06-01-05 10:41

"cp" <christianpoulsen86@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Jeg har ikke taget billeder lige forfra indkørslen.
>Jeg lagde ikke mærke til hvordan udsynet til skiltet er derfra da det ikke
>er relevant når man kommer i bil.

Er det da ikke den vej man kommer ind på p-pladsen?

Hvis det er fordi du har fået en afgift, så tror jeg ikke du kommer
langt med at klage, i dette tilfælde er der jo et skilt, det står
endda i indkørslen til pladsen, at du så har overset det, tjah ...

--
Leonard

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-05 00:23

cp wrote:
> Find skiltet til denne P plads se i dk.binaer.motor

Jeg synes du klynker lidt, det er da meget normalt, at
skilte er svære at se fra siden. Betal din parkeringsafgift
og kom videre.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : cp

Dato : 06-01-05 06:04

> Jeg synes du klynker lidt, det er da meget normalt, at
> skilte er svære at se fra siden. Betal din parkeringsafgift
> og kom videre.

Er det normalt at skiltet står bag nogle træer ?

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-05 08:22

cp wrote:
> Er det normalt at skiltet står bag nogle træer ?

Det gør det jo heller ikke, set der fra hvor man kører ind.