Vrede over mekaniker!
Fra : Jane Hansen

Dato : 05-01-05 18:49

Hej alle.
Er der ikke en der kan huske hvad side det er. man kan klage/udstille sin
mekaniker ?
Jane

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-01-05 20:08

Jane Hansen wrote:

> Er der ikke en der kan huske hvad side det er. man kan klage/udstille sin
> mekaniker ?
> Jane

Hvorfor så negativ.?

Hvad laver du selv.? Hundehandler.?

Er der en side hvor man kan klage over dig og dine kollegers arbejde.?
Nej, vel. Ikke endnu.!

Mvh. Jørgen

Fra : Christian

Dato : 06-01-05 08:19

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote in message

> Hvorfor så negativ.?
>

> Hvad laver du selv.? Hundehandler.?

der er jo noget om det...jeg har haft min bil på værksted 7 gange på
værksted,-tre gange for service, fire gange for rep., heraf var to ikke
udført korrekt dvs. rust gennemgang i servicehæftet var ikke udfyldt
kommentar 'det er først til næste år' indtil jeg fandt det frem og viste
hvad der stod!!!, desuden var bremsevæske ikke skiftet iht. servicebog, kun
kontrolleret (to års service), næste service her i dec (3 års) som kostede
over kr 5000,- (jeg har servicekontrakt puha) var selve service bogen kun
stemplet, mens afkrydsnings skemaet ikke var udfyldt...desuden har bilen
tre gange været på værksted pga. lidt olie udsivning fra gearkassen...først
tredie gang gad de bruge den rigtige tid på at lave det,-jeg kan kun sige
hvis man hver dag gerne vil se sig selv i spejlet og fortælle hvad man laver
til sine venner og bekendte...ja burde man måske have orden i det man laver,
jeg ville BRÆKKE mig hvis jeg havde et job hvor jeg VIDSTE at store dele af
det jeg faktisk laver er noget klyt!!!.

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 10:16

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

| jeg ville BRÆKKE mig hvis jeg havde et job hvor jeg VIDSTE at store dele
af
| det jeg faktisk laver er noget klyt!!!.

Tja sådan ser ikke alle på det, som regel er det fordi firmaet kræver der
bliver faktureret for XXXXX kr. hver dag, og så vælger man de lette
løsninger og overlader til værkføren at køre kunden "træt" . De sider
hvor man hænger værksteder,butikker ud, er svjv. alle blevet lukket pga. af
de "læner" sig for meget op ad injurielovgivningen.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-01-05 20:44

"Jane Hansen" <jorn.hansen@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
> Er der ikke en der kan huske hvad side det er. man kan klage/udstille sin
> mekaniker ?

Prøv side 9
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-01-05 07:46

"Preben Riis Sørensen" wrote:

> Prøv side 9

Ja det ville sgu være ømt.. "Gert er 46 år og fra Horsens"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 21:09

http://www.forbrug.dk/om/organisering/fo/

Forbrugerombudsmanden@fs.dk.
--

Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-01-05 07:43

Jane Hansen wrote:

> Er der ikke en der kan huske hvad side det er. man kan klage/udstille sin
> mekaniker ?

Jeg har kun linket til den side hvor man som mekaniker kan klage
over sine kunder, hehe..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 17:09

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun linket til den side hvor man som mekaniker kan klage
> over sine kunder, hehe..

Min mekaniker har ikke noget at klage over

Han fik endda en flaske Whiskey sidste gang han lavede noget på Roveren...

> --
> Hygge..
> Thomas

Lars B
http://www.zulfo.dk/mazda/page_02.htm

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-01-05 17:49

Lars B. Jensen wrote:
> "Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Min mekaniker har ikke noget at klage over

Min har heller ikke noget at klage over, han får endda selv lov til at
bestemme tid, sted og hvad der skal laves
Han kan dog godt være lidt svær at få op i svingninger engang i mellem

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 18:52

> Min har heller ikke noget at klage over, han får endda selv lov til at
> bestemme tid, sted og hvad der skal laves
> Han kan dog godt være lidt svær at få op i svingninger engang i mellem

Jeg kunne også have lyst til at give min mekaniker et los bagi, en gang i
mellem.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-05 19:58

> Jeg kunne også have lyst til at give min mekaniker et los bagi, en gang i
> mellem.

Min er heldigvis altid flink og rar, og altid temmelig hurtig!

Ellers, var, hedder det... den nye skal jo nok på autoriseret/dyrere
værksted :(

> --
> Tom

Lars B

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-01-05 20:03

Lars B. Jensen wrote:

> Min er heldigvis altid flink og rar,

Det er min nu også

> og altid temmelig hurtig!

Ja og sikkert også dyr (i hvert fald i forhold til min er jeg sikker på
)

> Ellers, var, hedder det... den nye skal jo nok på autoriseret/dyrere
> værksted :(

Jeg har brugt min i maaaange maaaange år, så jeg tror ikke lige jeg skifter

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-01-05 23:22

Lars B. Jensen wrote:

> Min er heldigvis altid flink og rar, og altid temmelig hurtig!

Kan du ikke lige sige hvem/hvor - nu du er ex-rover ejer- Jeg er ved at være
lidt træt af Terminalen.

vh
Torben - 620 ti

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 14:45

> Kan du ikke lige sige hvem/hvor - nu du er ex-rover ejer- Jeg er ved at
> være lidt træt af Terminalen.

MSB Biler - men det er i Horsens, så jeg ved ikke hvor du er fra?

Michael er utrolig flink til at hjælpe, også med gode råd osv.

> vh
> Torben - 620 ti

Lars B

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-01-05 21:15

> Min har heller ikke noget at klage over, han får endda selv lov til at
> bestemme tid, sted og hvad der skal laves
> Han kan dog godt være lidt svær at få op i svingninger engang i mellem

Stor masse = lang reaktionstid

Lille masse = også lang reaktionstid

Hvad kan den kloge mand så konkludere ud fra det?

Skift mekaniker!

--
mvh Uffe (mellem masse, kan også være træg
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-05 21:18

Uffe Bærentsen wrote:

> Stor masse = lang reaktionstid
>

> Lille masse = også lang reaktionstid

Ja hvordan er det nu man siger:
"Hellere stor og charmerende end lille og irriterende"