Ang. depositum og endelig vurdering forvir~
Fra : Jonas R.

Dato : 05-01-05 00:51

Oki,

Nu har jeg på en del forum'er læst folk der siger, at de har betalt
depositum er sluppet billigt og har valgt ikke at tage bilen til fremvisning
og mener således at dette er deres endelige afgift?

Er dette ikke forkert? Man betaler da depositum og fremviser enten bilen,
venter en måned og får en dom eller vælger ikke at fremvise bilen venter 3+
måneder og får den endelig afgift, medmindre man bliver hevet til vurdering.
Eller har jeg misforstået noget?

MVH

Jonas R.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-01-05 13:46

> Oki,

Doki ;)

> [...]
> depositum er sluppet billigt og har valgt ikke at tage bilen til
> fremvisning og mener således at dette er deres endelige afgift?

Jo det er meget forkert - det finder de ud af efter 6 mdr.

Nej du har ikke misforstået noget!

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 13:45

"Jonas R." <mailto:hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
"Ang. depositum og endelig vurdering forviret"

> Nu har jeg på en del forum'er læst folk der siger, at de har betalt
> depositum er sluppet billigt og har valgt ikke at tage bilen til fremvisning
> og mener således at dette er deres endelige afgift?

Ja

> Er dette ikke forkert?

Nej

> [...]
> måneder og får den endelig afgift, medmindre man bliver hevet til vurdering.

Nej. Du skal blot have tålmodighed :)

Der er nogle, der bliver pillet ud til kontrol. Enten fordi
det er en stikprøvekontrol (svindel med stelnumre og km),
eller fordi bilen er særlig interessant (sjælden eller lign.)

/Mogens

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-01-05 17:17

> Ja

> Nej

Depositum er aldrig den endelige afgift! Man får en endelig afregning!!!

Præcis!