Er det bare mig?
Fra : John Sahl

Dato : 04-01-05 19:16

Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
en Fiat Stilo?

http://www.autohenter.dk/nypassat.jpg

http://galleries.wheels24.co.za/cars/fiat/stilo/images/01.jpg

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-01-05 19:18

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
> en Fiat Stilo?

Nu du siger det, jo den ligner.

Hmm. skal du så til at køre Passat?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-05 19:27

Uffe Ravn wrote:
> Nu du siger det, jo den ligner.

Tak, har en debat et andet sted hvor folk _slet ikke kan se ligheden_

> Hmm. skal du så til at køre Passat?

Nix, synes ikke den er pæn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-01-05 20:32

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev

> Tak, har en debat et andet sted hvor folk _slet ikke kan se ligheden_

> Nix, synes ikke den er pæn

Nårh ja, den ligner jo en Fiat Stilo

Mvh. Uffe Ravn

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-05 20:50

Uffe Ravn wrote:
> Nårh ja, den ligner jo en Fiat Stilo

Netop

Fra : Thomas Landberg

Dato : 04-01-05 19:28

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
> en Fiat Stilo?

Ja. På Vagcars er du.....

--

MVH

Thomas Landberg
Skoda Fabia 1.9TDi Combi - 365.3nm v. 2.120omdr/min og 142.8hk v.
3.430omdr/min.
www.bokstuning.dk
Tilbud: Garmin Quest 4.995kr (5.995kr vejl.), Garmin 2620 7.995kr (14.495kr
vejl.)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-01-05 19:33

Thomas Landberg telepaterede følgende til sin PC:

> Ja. På Vagcars er du.....

Det er vel ikke så underligt...

Hvis han gik ind på fiatfan.dk ville alle sikkert være enige...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 19:38

> Hvis han gik ind på fiatfan.dk ville alle sikkert være enige...

De vil alle gerne være ligesom VW - looooOOOLL..

/Jan W Nielsen
TDi - power når du træder på speederen

Fra : John Sahl

Dato : 04-01-05 20:10

Thomas Landberg wrote:
> Ja. På Vagcars er du.....

Ja, de går helt i baglås der inde *LOL*

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 19:39

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
> en Fiat Stilo?

Formentlig, ja..

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-01-05 02:37

On Tue, 04 Jan 2005 19:15:30 +0100, John Sahl wrote:

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner en Fiat
> Stilo?

Den ligner lidt ja... men DAAAMN fed front

> http://www.autohenter.dk/nypassat.jpg

Slet ikke dårligt.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 07:20

| Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
| en Fiat Stilo?
|
| http://galleries.wheels24.co.za/cars/fiat/stilo/images/01.jpg

Jeg syntes din Fiat ligner den tidl. Passat lige så meget som den nye. Du
har for høje tanker om dit foretrukne bilmærke, hvad får dig til at tro at
VW tilstræber, at deres "sællert" skal ligne et produkt fra en fra en
producent, som har haft underskud de sidste mange år ;)).

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-05 08:21

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> til at tro at VW tilstræber, at deres "sællert" skal ligne et produkt
> fra en fra en producent, som har haft underskud de sidste mange år

Hov, bare fordi der er nogen på Vagcars der har skrevet
som du, skal du skam ikke tro jeg på nogen måde, eller på
noget tidspunkt kunne tro, at VW bevidst har efterlignet
FIAT i den her henseende.

Jeg har udelukkende spurgt, fordi jeg syntes det var et sjovt
sammentræf, og kan egentligt godt huske, at jeg tænkte det
samme den anden vej, da Stilo kom frem og jeg så den i
forhold til den "gamle" Passat. Så jeg er skam enig med dig.

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 08:40

| Jeg har udelukkende spurgt, fordi jeg syntes det var et sjovt
| sammentræf,

Biler af i dag, er stort set lavet ud fra de samme computer-modeller. Så set
fra de rette vinkler skal du gå i detaljer for at se forskellen, bliver den
ændret lidt, er ligheden ikke slående.

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-05 08:44

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> Biler af i dag, er stort set lavet ud fra de samme computer-modeller.
> Så set fra de rette vinkler skal du gå i detaljer for at se
> forskellen, bliver den ændret lidt, er ligheden ikke slående.

Det er jeg skam helt enig i.

Det er lige før jeg føler jeg må undskylde jeg har fornærmet
VAG mafiaen, det gider jeg dog ikke helt...

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 09:52

| Det er lige før jeg føler jeg må undskylde jeg har fornærmet
| VAG mafiaen, det gider jeg dog ikke helt...

Ja man får kærligheden at føle, hvis man vover sig der ind med det subj.
).

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 16:28

> Ja man får kærligheden at føle, hvis man vover sig der ind med det subj.
> ).

Det er sgu da nærmere omvemdt..

Man får hugget hovedet af, hvis man vover at sige niget godt om de mærker..
)

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-05 16:47

Jan W. Nielsen wrote:
> Det er sgu da nærmere omvemdt..
>
> Man får hugget hovedet af, hvis man vover at sige niget godt om de
> mærker.. )

*LOL*

Ikke mere dieselolie til dig

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 17:13

> *LOL*

> Ikke mere dieselolie til dig

He-he...

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-05 08:25

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> til at tro at VW tilstræber, at deres "sællert" skal ligne et produkt
> fra en fra en producent, som har haft underskud de sidste mange år

Jeg glemte lige en ting:

Fiat er ikke mit foretrukne bilmærke, men jeg har en svaghed
for Fiat Uno Turbo på grund af de muligheder den byder for
tuning indenfor rimelige priser.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-01-05 13:46

On Wed, 5 Jan 2005 08:24:33 +0100, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>
>Fiat er ikke mit foretrukne bilmærke, men jeg har en svaghed
>for Fiat Uno Turbo på grund af de muligheder den byder for

Farisæer *LOL*

Det er iøvrigt ikke kun på fronten de to biler ligner hinanden.

Prøv at se på de svenske Autograph målinger.

Autograph er for dem som ikke véd det, en målemetode til at fastsætte
en bils rummelighed.

Jeg har desværre mistet mine links, men de målinger viser faktisk at
Stilo og Passat er stort set lige store indvendig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-05 13:57

Folmer Rasmussen wrote:
> Farisæer *LOL*

Men en arbejdsom en af slagsen, der trods alt gør en del for at
andre skal have glæde af deres medlemskab af en ´førnævnt klub
for mærket

Jeg er nok primært til italienske biler, men ikke kun

> Jeg har desværre mistet mine links, men de målinger viser faktisk at
> Stilo og Passat er stort set lige store indvendig.

Ja, det har jeg også tidligere set.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 05-01-05 14:11

On Wed, 5 Jan 2005 13:57:28 +0100, "John Sahl"
> [...]

>for mærket
>
>Jeg er nok primært til italienske biler, men ikke kun

Jeg har absolut ingen indvendinger mod din arbejdsindsats, hverken i
"klubben" eller andre steder.

Jeg har, qua mit embede, ikke de samme muligheder for at deltage
aktivt i foreningsarbejde.

Når du skal have en skideballe, er virkningen ikke så markant, når den
kommer med 3 - 3½ døgns forsinkelse. *LOL*

Jeg er heller ikke fanatisk, hvad angår bilmærker. Hvis jeg skulle
købe en ny bil i dag, indenfor normalsegmentet, blev det formentlig en
Mazda 6.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-05 14:24

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
> [...]

Synes du har ganske ret...

På samme vis med den nye BMW E90s baglygter der er taget fra en Mitsubishi
Carisma. Måske ville BMW abe lidt efter Mercedes men kom for langt ud i
koncernen...

En Bmw 5-serie E60s baglygter ligner Peugeot 406s bare i en udtrukket
variant, ligesom dens front er et sammensurium af en Saab 9-5s forlygter og
den foregående Ford Mondeos ditto, I ved den der have fået et svaj i
forlygterne...

Nå, ja den nye femserie Touring ligner bagfra den gamle Avensis Stationcar,
ligesom jeg synes, BMW E46, da den først kom ud, lignede en Avensis sedan...

For satan det har jeg ville sige længe, så tak for indlægget...

Mvh.

Frederik

Fra : Mikael L

Dato : 05-01-05 17:07

> Er jeg den eneste der synes at fronten på den nye Passat ligner
> en Fiat Stilo?

Ja!

Mikael

Fra : Verner Olsen

Dato : 05-01-05 18:14

On Wed, 5 Jan 2005 17:06:42 +0100, "Mikael L"
<m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> wrote:

>"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>Ja!

Narh - Jeg synes bare at Stiloen er pænere (/mere fræk)

>Mikael

Verner