Hvilken bil til disse fælge ??
Fra : Thomas

Dato : 04-01-05 08:58

Jeg har efter en totalskade fået 4x original 14" standart fælge til overs
med nye vinterdæk
fra en opel astra 92 - 97.

Hvilke biler kan disse fælge passe på ???

en har bl.a spurgt om den kunne passe på en saab 9000 ??

Thomas

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 04-01-05 09:06

http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm

> en har bl.a spurgt om den kunne passe på en saab 9000 ??

Det gør de vist ikke...

/Jakob

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-01-05 09:13

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har efter en totalskade fået 4x original 14" standart fælge til overs
> med nye vinterdæk
> fra en opel astra 92 - 97.

Er de til salg?
Skriv gerne hvis de er, privat

Michael

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-01-05 10:38

Uanset om de skulle passe i bolt størrelsen på en Saab 9000 kommer de aldrig
på da der ellers ikke er plads til bremserne så 15 " er minimum på sådan een
!!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-01-05 14:42

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uanset om de skulle passe i bolt størrelsen på en Saab 9000 kommer de
> aldrig på da der ellers ikke er plads til bremserne så 15 " er minimum på
> sådan een !!
Ok så..
Så er det jo voldsomt heldigt at de passer på en Astra, som intensionen
var..

Michael

Fra : Jensen

Dato : 04-01-05 11:50

"Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har efter en totalskade fået 4x original 14" standart fælge til overs

Det må være nogen meget bløde fælge ! (standart = en slags flag)

Jensen

Fra : anders

Dato : 04-01-05 13:40

nogen = nogle ??

Flot Mr. Perfect !!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 04-01-05 14:43

"> Det må være nogen meget bløde fælge ! (standart = en slags flag)

Få dig et liv, Buller

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 16:42

"Jensen" <antispam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <thomas@4701.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det må være nogen meget bløde fælge ! (standart = en slags flag)

Når du nu skal kaste med sten, så sørg lige for at gøre det lang lang LANG
væk fra dit eget glashus, mester!

> Jensen

Lars B

Fra : blue

Dato : 04-01-05 18:14

"Jensen" <antispam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være nogen meget bløde fælge ! (standart = en slags flag)

Det er nu ganske morsomt, når der bliver rettet sproglige fejl i et indlæg,
og den der retter ikke selv behersker det danske sprog...

Fra : Jensen

Dato : 04-01-05 18:47

"blue" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> "Jensen" <antispam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu ganske morsomt, når der bliver rettet sproglige fejl i et
indlæg,
> og den der retter ikke selv behersker det danske sprog...

I dette tilfælde er der vist ikke tale om stavefejl, men om gemen uvidenhed.

Jensen

Fra : blue

Dato : 04-01-05 22:37

> I dette tilfælde er der vist ikke tale om stavefejl, men om gemen
> uvidenhed.

Du kender altså ikke forskellen på nogen/nogle og ved heller ikke, hvordan
man sætter udråbstegn og parenteser?

Og i øvrigt har jeg ikke skrevet noget om stavefejl, men om sproglige fejl.