Billig benzin
Fra : LL

Dato : 03-01-05 18:27

6,91 kr. for 95 blyfri ved OK (Super Brugsen) i Bramming ved Esbjerg, hvis
nogen fra området mangler at få fyldt tanken op...

Lenn Lauridsen
Seat Ibiza 1.8 GLXi

Fra : TDN

Dato : 03-01-05 18:58

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> 6,91 kr. for 95 blyfri ved OK (Super Brugsen) i Bramming ved Esbjerg, hvis
> nogen fra området mangler at få fyldt tanken op...
>
> Lenn Lauridsen
> Seat Ibiza 1.8 GLXi

6,87, Hornslet ved Århus
6,87 Silkeborgvej, Brabrand ved Århus

Mvh
Thomas

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-01-05 19:20

TDN wrote:

::: 6,91 kr. for 95 blyfri ved OK (Super Brugsen) i Bramming ved
::: Esbjerg, hvis nogen fra området mangler at få fyldt tanken op
::
:: 6,87, Hornslet ved Århus
:: 6,87 Silkeborgvej, Brabrand ved Århus
::

Satans nu var jeg jo lige kørt fra Randers til Esbjerg for at tanke.... om
igen...

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-01-05 19:22

Jan Pedersen wrote:

> [...]
> ::
>
> Satans nu var jeg jo lige kørt fra Randers til Esbjerg for at tanke.... om

Så kan du jo passende tanke igen nu hvor du er kommet hjem igen

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-01-05 21:19

Anders Christensen wrote:
::::: 6,87, Hornslet ved Århus
::::: 6,87 Silkeborgvej, Brabrand ved Århus
:::::
:::
::: Satans nu var jeg jo lige kørt fra Randers til Esbjerg for at
::: tanke.... om igen...
::
:: Så kan du jo passende tanke igen nu hvor du er kommet hjem igen

Tak skal du have... det havde jeg slet ikke tænk på

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : JETTE SKJØDT

Dato : 03-01-05 20:14

6.83 kr. for 95 Blyfri på UnoX i Sakskøbing

Carsten

Fra : P.Christensen

Dato : 03-01-05 20:20

København SV Jet, Vasbygade 13
--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.