Ny tyverialarm til biler
Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 03-01-05 16:06

Måske er den gammel - men jeg har ikke set den før:

http://aco.aau.dk/~jaj/fun/bilalarm.wmv (2.1MB)

/Jakob

Fra : Leonard

Dato : 03-01-05 16:32

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote:

>Måske er den gammel - men jeg har ikke set den før:
>
>http://aco.aau.dk/~jaj/fun/bilalarm.wmv (2.1MB)

Hvor kan den købes?
- og kan den udvides til at omfatte hærværk og påkørsler, hvor folk
bare kører deres vej?

--
Leonard
DER ER PISSETRÆT AF AT SKULLE AF MED 5.400 KR FORDI EN NAR ER KØRT IND

--
Leonard

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 03-01-05 22:20

> Hvor kan den købes?
> - og kan den udvides til at omfatte hærværk og påkørsler, hvor folk
> bare kører deres vej?

Ja da, hvis du har råd til gorilla'er
(sikkerhedsvagter)

Mvh

Emil

Fra : Non-Desperado

Dato : 03-01-05 22:15

Der var engang en bruger ved navn "Jakob Jeppesen"
<for_news_only@hotmail.com> der skrev:

>Måske er den gammel - men jeg har ikke set den før:
>
>http://aco.aau.dk/~jaj/fun/bilalarm.wmv (2.1MB)

Den var sgu god, desværre har jeg lige bestilt en
Cobra-alarm.....hmmmmm måske man skulle have taget imod
slangetæmmerkurset da man havde chancen ? *G*
- -
Non-Desperado