Info om Peugeot 406 St.car 2.2 HDI
Fra : anders

Dato : 03-01-05 11:57

Hej,

I løbet af et par måneder eller 5 skal vi, grundet familieforøgelse, have
skiftet varevognen ud med en personbil.

Jeg har forelsket mig lidt i en 406 2.2 HDI.

Jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle test af den bil/motor kombination.
Nogen der kan hjælpe ??

Med venlig hilsen
Anders

Fra : Lars

Dato : 03-01-05 12:52

Hej Anders,

"anders" <dk_akj_slet@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Jeg har forelsket mig lidt i en 406 2.2 HDI.
> Jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle test af den bil/motor kombination.

Et smut forbi google gav den her

http://www.whatcar.co.uk/RoadTest_FullVerdict.asp?DL=0&RT=187501

FDM har skrevet flg om motoren - dog i en 607'er. "Om man foretrækker V6
benzinmotoren eller dieselmotoren til samme pris er en smagssag.
Dieselmotoren går så smukt og giver med sit imponerende drejningsmoment på
317 Nm ved 2000 omdrejninger absolut også dieselmodellen præstationer i
limusine-klassen."

FBM har også en brugtbilstest af 406 i nummer 04-2004 - "Velkørende, billig
og rustfri - men sart i undervogn og elektronik".

** Lars

Fra : Kim Kristensen

Dato : 03-01-05 14:48

"anders" <dk_akj_slet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forelsket mig lidt i en 406 2.2 HDI.
>
> Jeg kan bare ikke rigtigt finde nogle test af den bil/motor kombination.

Mon ikke der er noget at finde på www.dieselcar.com

med venlig hilsen Kim