Lastholder til st.car med tagbøjler.
Fra : claus b. p.

Dato : 03-01-05 11:48

Når Bilka tager 599,- og Harald Nyborg tager 499,- men Biltema tager 199,-
for at sæt lastholdere, så siger det et eller andet, - men hvad?
Er der nogen der kender kvaliteten på Biltemas lastholdere, og iøvrigt ved
om der findes nogle til tilsvarende pris i Københavnsområdet?

/Claus

Fra : anders majland

Dato : 03-01-05 13:56

> [...]
> Er der nogen der kender kvaliteten på Biltemas lastholdere, og iøvrigt ved
> om der findes nogle til tilsvarende pris i Københavnsområdet?

Nu har jeg ikke set en eneste af de bøjler. Men der er stor forskel på hvor
nemme forskellige bøjler er at montere på en tagræling. Jeg har nogle thule
(købt brugt) der og de fungerer rigtig godt. De skrues bare på med hånden
ogs kan derefter låses, så det kræver lidt vold at stjæle dem.

Der kan vel også være forskel i design, styrke og holdbarhed der
retfærdiggør en prisforskel .....

/A

Fra : claus b. p.

Dato : 03-01-05 14:30

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:41d9410f$0$51254$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> ogs kan derefter låses, så det kræver lidt vold at stjæle dem.
>
> Der kan vel også være forskel i design, styrke og holdbarhed der

Ja muligvis, og måske er det bare fordi biludstyr traditionelt er dyrt i
DK... Det er derfor jeg spørger om der er nogen der kender Biltemas, eller
kender andre der har noget sammenligneligt. Hvis det er noget tyndt pap er
jeg selvfølgelig klar til at ofre de dyrere, men der er langt til Næstved
for at sammenligne når man bor i Kbh.

/Claus