Blinklys / Varmeblæser
Fra : Jørgen Weesgaard

Dato : 02-01-05 16:57

Min Ford Escorts blinklys og varmeblæser virker ikke mere,men
katastrofeblink er ok sikring ok,hvad mon det kan være,er der en der
lige ved det ...tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Siffer

Fra : HC

Dato : 02-01-05 18:40

> Min Ford Escorts blinklys og varmeblæser virker ikke mere,men
> katastrofeblink er ok sikring ok,hvad mon det kan være,er der en der
> [...]

Sikkert en Escort 92-96

Du skal bare have en ny sikringsboks monteret så virker det hele igen
Jeg har skiftet over 100 stk i min tid hos Ford...

Mvh Hans

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 18:59

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert en Escort 92-96
>
> Du skal bare have en ny sikringsboks monteret så virker det hele igen
> Jeg har skiftet over 100 stk i min tid hos Ford...

På garantien?

--
Tom

Fra : HC

Dato : 03-01-05 17:32

> På garantien?
>
> --
> Tom

Ja da - de var jo nye den gang og ford dækkede gerne 2 år efter købsdato

Mvh Hans

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 05-01-05 05:12

hej.

har også amsser af problemer med mit el i min fra 91... hvad koster det at
få skiftet sådan en boks? har godt lige afleveret den så sent som i nat
fordi nu skabte temperatur måleren sig max og vanmdet cirkulerede ikke
ordentligt... det turde jeg sgu ikke køre med::)

--
Mvh.
Nikolai R. Jensen

VIND bilstereo for OVER 10.000 kr.