Olin Pedersen Auto, Smørum
Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 02-01-05 15:21

Hmmm... faldt lige over ham her på nettet www.olinauto.dk

Nogle som kender forhandleren? Der er da flere spændende sager på
lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og billederne...hmm

--
Mvh.
- Peter R. Christiansen

Fra : Torben Jensen

Dato : 02-01-05 16:54

On 02/01/05 15:20, in article 41d80331$0$255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Peter R. Christiansen" <hegnet7cFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
> lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
> brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og billederne...hmm

Hejsa
Så vidt jeg ved er det en "hugger".
De har dog et værksted..
Hilsen
Torben

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-01-05 17:03

"Peter R. Christiansen" wrote:

> Nogle som kender forhandleren? Der er da flere spændende sager på
> lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
> brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og billederne...hmm

Det er et værksted / brugtvognsforhandler..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jens Andersen

Dato : 02-01-05 19:25

"Peter R. Christiansen" <hegnet7cFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41d80331$0$255$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
> brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og

Man kan se på firmaets hjemmeside at det er at APS så er
regnskaberne tilgængeligt. Det fremgår af regnskaberne at der er 6 ansatte
og et større underskud de sidste 4 år.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 02-01-05 21:41

"Jens Andersen" <tcp999@ofir.dk> wrote in

> Man kan se på firmaets hjemmeside at det er at APS så er
> regnskaberne tilgængeligt. Det fremgår af regnskaberne at der er 6
> ansatte og et større underskud de sidste 4 år.

hehe det undrer ikke nogle, hvis du kan finde en autoophugger som har
stort overskud, vil jeg gerne se det, for der er vel helst ikke nogle
der vil betale for meget i skat vel *S*.

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 02-01-05 21:40

"Peter R. Christiansen" <hegnet7cFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
> brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og

Han er autoophugger, men sælger også gerne biler, han ligger helt
præcis op af golfbanen i smørum, og kan være en svær mand at handle
med. Kender ham privat, da jeg er kommet meget deroppe, han lå for
mange år siden inde på vibevej, som en DK's største autohuggere.

Fra : C. Caspersen

Dato : 02-01-05 21:48

> [...]
> lagerlisten, men kan ikke rigtig se om det er en hugger eller
> brugtvognsforhandler? Siden er jo ikke just informativ. Og

Han genopbygger bl.a. totalskader.

Caspersen