Dækning af dakar ??
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 10:27

Hejsa Alle

Er jeg den eneste der har faret rundt i alle tv guider, for at finde ud af
at eurosport er de eneste der har bare en lille smule om Dakar i år ???
Og jeg har misset 2. etape.. er der en der har den på pc eller ligende ???

Skod kanaler vi danskere laver uden dækning af det fedeste løb...

Klage er sendt til dr og tv2 !

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-01-05 10:58

Juel telepaterede følgende til sin PC:
> Skod kanaler vi danskere laver uden dækning af det fedeste løb...

Helt enig...
Men fodbold kan de dække...
Selv når miniputterne spiller...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Basil

Dato : 02-01-05 11:00

Morten Fruergaard wrote:
> Juel telepaterede følgende til sin PC:
>
> Helt enig...
> Men fodbold kan de dække...
> Selv når miniputterne spiller...

Jeg kunne ikke være mere enig.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 11:13

> Helt enig...
> Men fodbold kan de dække...
> Selv når miniputterne spiller...

sjovt, det er også noget i stilen med det at jeg har skrevet...

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 11:13

> sjovt, det er også noget i stilen med det at jeg har skrevet...

Men nu er det jo også kun verdens største motorløb..

/Juel

Fra : Petersen_Michael

Dato : 02-01-05 12:36

In news:41d7c93d$0$51252$14726298@news.sunsite.dk,
Juel <xHOSstarchild.dk> wrote:

> Men nu er det jo også kun verdens største motorløb..

Ja men motorsport er jo ikke politisk korrekt i Danmark! :-/

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Peter Weis

Dato : 02-01-05 14:51

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

> Ja men motorsport er jo ikke politisk korrekt i Danmark! :-/

Aeh ... le Mans og Formel 1 dækkes da nogenlunde, dansk sportsjournalistisk
niveau taget i betragtning.

mvh
Peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-01-05 12:17

Fra : Nicolai

Dato : 02-01-05 11:18

Helt enig, jeg er klar til underskrift indsamling
Nicolai

Fra : anders majland

Dato : 03-01-05 09:27

> Klage er sendt til dr og tv2 !

Det har allerede hjulpet - i morgenens TV2 sport var det da dækket. I
rulleteksten nedest på skærmen stod at McRae førte løbet - Det blev ikke
engang nævnt af speakeren ...

/A - der ønsker lidt bedre dækning - gerne med billeder

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 10:14

> [...]
> engang nævnt af speakeren ...
>
> /A - der ønsker lidt bedre dækning - gerne med billeder

hehe det kan da ikke kaldes dækning, det er verdens største løb !!

For øvrigt spændende hvad nissan kan drive det til i år..

Mvh
Morten