Hjælp til svigerfars Citroen Xsara Weekend~
Fra : JETTE SKJØDT

Dato : 01-01-05 15:16

Mine svigerforælderes Citroen Xsara Weekend Plaisir 1,6 har givet dem grå
hår i hoved, den er 5 år gammel og køre for tiden ind og ud af værkstedet.

Det startet med en advarselslampe der lyste i perioder, værkstdet kunne ikke
finde eller måle sig frem til nogen fejl, men så gik katalysatoren, den blev
så skiftet, men så begynde den at hakke, køre på 3 cylinder, det prøvet at
man at udbedre ved bla. at udskifte en tændingsbro mm. uden held.

I onsdags fik de så bilen igen hvor fejlen skulle være udbedret, en tur
torsdag resulteret i at den begyndte at hakke igen, men efter et opkald til
værkstedet skulle det kunne løses med karburatorsprit, det hjalp, men i dag
søndag var den så gali igen og denne gang lyste advarselslampen også.

Er den nogen der har en ide om hvad der kan være galt, mine svigerforælder
er ved at give op.

Mvh

Carsten

Fra : Mogens

Dato : 01-01-05 21:16

"JETTE SKJØDT" <carsten-jette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er den nogen der har en ide om hvad der kan være galt...

Hvilken lampe lyste/lyser?
"Advarselslampe" som sådan er jo et vidt begreb!

Fra : JETTE SKJØDT

Dato : 02-01-05 17:57

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken lampe lyste/lyser?
> "Advarselslampe" som sådan er jo et vidt begreb!

Det er den Orange, den med motor og et "k" i.

Carsten