Heksehyl på motorklappen ?om risiko for ru~
Fra : Martin Bak

Dato : 01-01-05 13:44

Ja så uheldig var jeg altså, at ungerne fik fyret et heksehyl af på min
frontklap. To steder er lakken sprunget af og på et stort område er der
brune misfarvninger af den ellers hvide lak. Er der nogen der har et bud på,
om jeg risikerer at klappen ruster hvor misfarvningerne er? Det er temmelig
ærgreligt synes jeg, at skulle lakere hele klappen på grund af et heksehyl
til o,o1 kr. øv.

--
Martin

Fra : Per O.

Dato : 01-01-05 15:25

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på, om jeg risikerer at klappen ruster hvor misfarvningerne er? Det er
> temmelig ærgreligt synes jeg, at skulle lakere hele klappen på grund af et

Sælg børnene, så slipper du for flere heksehyl på frontklappen, og pengene
du får ind kan nok dække maling af frontklappen

Per O.

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-01-05 16:07

> [...]
temmelig
> ærgreligt synes jeg, at skulle lakere hele klappen på grund af et heksehyl

Hej

Da krudt indeholder blandt andet salpeter, tror jeg lidt at behandlingen
svarer til at skrabe lakken af og gnide med salt.!

Så jeg tror desværre godt du kan regne med, at der vil dannes rust - hvor
lakken er krakeleret.

Kim

Fra : *trads*

Dato : 01-01-05 14:49

ærgeligt !!
Men jeg tror nu ikke at du kan få et ordentlig resultat - andet end at
klappen skal omlakeres.
Kan vel gøres for ca 500kr "sort"