Afgift på bil...
Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 16:05

Hejsa.

Nogen der har en ide om, hvad det koster af få plader på denne:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=194100012&page=2

Jeg har ledt efter hvad tilsvarende koster i dk, men har ikke rigtigt kunne
finde nogen.

Godt nytår.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : John Sahl

Dato : 31-12-04 16:12

www.toldskat.dk har så vidt jeg husker en del af dem opgivet.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Per Krabbe

Dato : 31-12-04 23:21

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Nogen der har en ide om, hvad det koster af få plader på denne:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=194100012&page=2

Hvis det er den jeg har set for 1 mdr siden derude - så få nogle flere
billeder før du bruger kræfter på den. Den så hærget ud. Den jeg så.

Har du prøvet at kigge på mobile.de -

pkc

Fra : Mogens

Dato : 01-01-05 14:19

> [...]

> www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=194100012&page=2
> Jeg har ledt efter hvad tilsvarende koster i dk, men har ikke rigtigt

Jeg har tidligere skrevet dette om en ældre udgave:
afgiftsvurdering den 23. maj 2002:
Escort XR3i cabrio, 155.000 km, årg. '85, intet udstyr
T&S ønsker sig 29.000 kr i afgift

Jeg vil tro, at du skal af med 45-50.000 kr i afgift.
www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=480901&page=3

MEN du finder veludstyrede billigere Escort cabrio med f.eks.
elektrisk kalesche i Tyskland hér: www.mobile.de - www.autoscout24.de

Eet eksempel med alt udstyret til 12.750 kr !
www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=5087058&id=obvzhwa41me
10/'93 FORD Escort 16v XR3i M. Schumacher Cabrio (131 hk) - kørt 147.000 km

Ford Escort 16V XR3i Cabrio Michael Schumacher, elektrisk kalesche,
vinterpakke (f.eks. opvarmet forrude), vinterdæk, Recaro-sæder,
Alpine radio + 6 x CD-Wechsler, vindskærm bag sæder, måtter,
ny generator, tændrør, olieskifte - mindre bule bagerst
ABS, 2 stk Airbag, Alarm, Alu, El-ruder, tågelys, Servo, central dørlås

12.750 kr + 45.000 kr + 5.000 i omk. = 62.750 kr
Så der er lidt at spare + at bilen kommer fra Sydtyskland! (München)

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 16:54

Tak for svar. Havde ikke regnet med at Told og Skat ville have så meget...
:-/

Med venlig hilsen

Rune.