Scorpio vs Sierra
Fra : Christian Flintrup

Dato : 31-12-04 15:26

Hej

Fronten på Ford Sierra og nogle Ford Scorpio ligner meget hinanden.

Vil en forkofanger til disse Scorpio-modeller mon passe på en Sierra?
Eller er der trods alt en forskel?

Min Sierra er fra 1992, og jeg mangler en forkofanger :)

--
Mange hilsener
Christian

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-12-04 16:08

news@agge.net (Christian Flintrup) skrev :

>Fronten på Ford Sierra og nogle Ford Scorpio ligner meget hinanden.

jep

>Vil en forkofanger til disse Scorpio-modeller mon passe på en Sierra?

nej

>Eller er der trods alt en forskel?

ja - prøv at måle bilernes bredde ;)

>Min Sierra er fra 1992, og jeg mangler en forkofanger :)

Dem har huggerne da ret ofte på lager , har du kigget på
www.dataophug.dk ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Christian Flintrup

Dato : 31-12-04 17:02

<jan@fedtegreven.dk> wrote:

> ja - prøv at måle bilernes bredde ;)

Så var det trods alt lettere bare at spørge her i gruppen. :)

> Dem har huggerne da ret ofte på lager , har du kigget på
> www.dataophug.dk ?

Ja ... Den holder jeg øje med jævnligt ... Håber stadig lidt på at kunne
finde en ny Sierra CLX-kofanger (som vist på <http://agge.net/kofanger>)
et sted.

Tak for din info. Og godt nytår!

--
Mange hilsener
Christian

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-12-04 17:29

news@agge.net (Christian Flintrup) skrev :

>Så var det trods alt lettere bare at spørge her i gruppen. :)

Mjoehhhh...... ;)

selv om de ligner, er Scorpio'en jo nærmest en Sierra på steroider

>Tak for din info. Og godt nytår!

I lige måde.

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 18:28

> selv om de ligner, er Scorpio'en jo nærmest en Sierra på steroider

....eller en Sierra, der har taget 30 kg på..

--
/Jan W Nielsen

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-01-05 19:06

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev :

>...eller en Sierra, der har taget 30 kg på..

der er en smule mere end 30kg til forskel ;)

Scorpioen er jo nærmest elegant, det kan man vel næppe sige om en
sierra med deller ;)

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 19:08

--
/Jan W Nielsen

Fra : TDN

Dato : 01-01-05 19:22

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> der er en smule mere end 30kg til forskel ;)
>
> Scorpioen er jo nærmest elegant, det kan man vel næppe sige om en
> sierra med deller ;)

Elegant ? de første generationer lignede strandede hvaler og den sidste
lignede en landet torsk med den front

Mvh
Thomas

Fra : Olesen

Dato : 01-01-05 21:53

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Elegant ? de første generationer lignede strandede hvaler og den sidste
> lignede en landet torsk med den front

Og bagen mindede folk om en alt for stor dame i alt for små trusser...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-01-05 22:07

"TDN" <tdn.fjern.dette@tele2adsl.dk> skrev :

>Elegant ? de første generationer lignede strandede hvaler og den sidste
>lignede en landet torsk med den front

så er det søreme heldigt min er den mellemste version ;)

Fra : Lars G

Dato : 01-01-05 22:30

jan@fedtegreven.dk wrote:

> så er det søreme heldigt min er den mellemste version ;)

Er der en sted hvor man kan se ca. salg tal for de forskellige
modeller ?

Den sidste solgte da vist ikke særlig godt ?

\Lars G

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-01-05 23:35

Lars G <lbg_SLETDETTE_@adslhome.dk> skrev :

>Er der en sted hvor man kan se ca. salg tal for de forskellige
>modeller ?

jeg tror ikke engang den nåede top 30 listen ;)

>Den sidste solgte da vist ikke særlig godt ?

den sidste var en ren katastrofe, men 2'eren solgte rimeligt

den begyndte at sælge, da den fik det rigtige bagagerum

(der kører hel del af dem)

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-01-05 00:48

On Sat, 01 Jan 2005 23:35:25 +0100, jan@fedtegreven.dk wrote:

>den begyndte at sælge, da den fik det rigtige bagagerum
>
>(der kører hel del af dem)

Du skulle vel ikke tilfældigvis have en 2.9i Aut i overskud?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-01-05 10:55

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Du skulle vel ikke tilfældigvis have en 2.9i Aut i overskud?

nej - men de er bestemt til at finde

(også til menneskepenge)

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-01-05 10:52

On Sun, 02 Jan 2005 10:55:22 +0100, jan@fedtegreven.dk wrote:

>nej - men de er bestemt til at finde
>
>(også til menneskepenge)

Sikkert. Jeg er bare sikker på at kommer den fra Stevns, så er den i
orden.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-01-05 11:15

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Sikkert. Jeg er bare sikker på at kommer den fra Stevns, så er den i
>orden.

det ved jeg søreme ikke helt hvad jeg skal sige til - vi havde jo den
berømte oliekilde - og tro det eller lad være, torsdag aften faldt mit
højre forblink ganske enkelt af ..... suk !

Så jeg skal lige have limet noget sammen igen, og lavet en lille
forstærkning i noget plastik

(Jeg gider dælme ikke give den orange forblink, selv om de er på
lager)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-01-05 15:00

> det ved jeg søreme ikke helt hvad jeg skal sige til - vi havde jo den
> berømte oliekilde

Nynner: 'Deep in the heart of Texas'

- og tro det eller lad være, torsdag aften faldt mit
> højre forblink ganske enkelt af ..... suk !

Tyggegummi!
Så ved du da i det mindste, hvad der holder bilen sammen

> Så jeg skal lige have limet noget sammen igen, og lavet en lille
> forstærkning i noget plastik

> (Jeg gider dælme ikke give den orange forblink, selv om de er på
> lager)

1 stk Dremel + 1 stk orange blink + 1 stk hvid blink + lim = ?
Det må da kunne give 1 stk hvid blink.

og det lyder som alt er lagervare

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-01-05 15:40

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Nynner: 'Deep in the heart of Texas'

hehe ;)

> - og tro det eller lad være, torsdag aften faldt mit

>Tyggegummi!

Uff nej da - jeg kan ikke fordrage sådan noget - og hvis jeg skal
lokke gø-dyret til at gumle det klart til brug, skal jeg sgu' rende
det halve af stevns rundt: Hun afleverer bestemt ikke noget hun har
fået

>Så ved du da i det mindste, hvad der holder bilen sammen

Høhø -

>1 stk Dremel + 1 stk orange blink + 1 stk hvid blink + lim = ?
>Det må da kunne give 1 stk hvid blink.

Eller også lavede jeg da bare lige en ny krog til den fjeder der
holder lygten inde på plads

>og det lyder som alt er lagervare

Jep - 1 stk blik, og 2 små selvskærende - så er den ged barberet

Jeg kender nu mig selv, at jeg i morgen lige bestiller 2 nye forblink

(Murphy er ikke en af de gode venner!)

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-01-05 18:22

On Sun, 02 Jan 2005 15:39:30 +0100, jan@fedtegreven.dk wrote:

>Jeg kender nu mig selv, at jeg i morgen lige bestiller 2 nye forblink

Per postordre?

>(Murphy er ikke en af de gode venner!)

Næ, men Næstved skulle være en by som er mere end et besøg om dagen
værd!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-01-05 19:05

>Per postordre?

nejda - Ford bor jo lige i baghaven (næsten)

>Næ, men Næstved skulle være en by som er mere end et besøg om dagen
>værd!

Hehe - din hukommelse fejler ikke noget - men de forblink fåes ej fra
Biltema (eller de andre)