Råd til billig bilforsikring
Fra : Anden

Dato : 31-12-04 01:13

Hej,
jeg har lige fået købt mig en brugt bil (mazda)
Jeg søger derfor en billig og fornuftig løsning mht. ansvarsforsikring

Jeg har pt. forsikring ved Tryg (Indbo og hus)
Så det skulle være muligt at få lidt rabat....(måske)

Nogle som har et par gode tips,erfaringer?

Mvh.
Anders

Fra : HKN

Dato : 31-12-04 01:46

> Nogle som har et par gode tips,erfaringer?

Tror nok de giver 15 - 20% samlerabat v. 3+ forsikringer hos dem.

-Henrik

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-12-04 10:51

En helt masse bits fra HKN til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Tror nok de giver 15 - 20% samlerabat v. 3+ forsikringer hos dem.

Er der ikke noget med de kræver en personlig ulykkesforsikring på den der
tegner forsikringen på bilen?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Pick you up saturday. Dress slutty"
-- Alan Ruck as Stuart Bondek in 'Spin City'

Fra : Uni Bull

Dato : 31-12-04 03:54

Check www.runa.dk

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 09:57

Prøv evt. at checke med http://www.forsikringsluppen.dk

> Mvh.
> Anders

Lars B

Fra : Anden

Dato : 01-01-05 11:16

> Prøv evt. at checke med http://www.forsikringsluppen.dk

> Lars B

Tak for svarene, igen! det hjælper meget! godt nytår

mvh.
Anders

---

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-04 11:08

Anden wrote:
> [...]
>
> Jeg har pt. forsikring ved Tryg (Indbo og hus)
> Så det skulle være muligt at få lidt rabat....(måske)
>
> Nogle som har et par gode tips,erfaringer?

Jeg har (de fleste) mine forsikringer hos Tryg, deriblandt bilforsikring.
Svjh får jeg ca. 10% samle-rabat på det hele.
Jeg giver knap 2200,- om året i ansvar, for en Sierra 1,6 fra 1987 (incl
hængertræk) og jeg er super-elitebillist.
Jeg bor i øvrigt i Roskilde.
Jeg kender en, som bor i Albertslund og har en bil nøjagtigt magen til min
(oven i købet samme farve ) og han giver 25000,- pr. år for ansvar, men
han er også nytegnet. Jeg husker dog ikke lige hvilket selskab han bruger,
men han ringede rundt og fandt det billigeste.
At han så kun har givet 5000,- for bilen, ja det gør det jo ikke meget bedre

Per
www.perbeer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 12:25

> [...]
> han er også nytegnet. Jeg husker dog ikke lige hvilket selskab han bruger,
> men han ringede rundt og fandt det billigeste.

Har han ingen telefon ???
Få ham til at rige til GF-forsikring i en fart !!
25K for ansvar på sådan en skodvogn er da vanvittigt..

Mvh
Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-04 13:24

Juel wrote:

> Har han ingen telefon ???

Jo jo, han ringede jo netop rundt

> Få ham til at rige til GF-forsikring i en fart !!

Jeg tror han har været hele turen rundt, men jeg ved dog ikke lige hvilket
selskab han sagde ja til, andet end han selv sagde det var det billigeste.
Jeg tror at det er et sammenfald af uheldige ting (18 år, nytegning,
Albertslund) som gør det.
Albertslund er jo ikke lige kendt for at være Danmarks billigeste sted mht
bilforsikringer.

> 25K for ansvar på sådan en skodvogn er da vanvittigt..

Hov hov, husk lige på at det er en Sierra, den kan sagtens køre fra sådan en
BMW 325i'er
Men ellers er jeg da helt enig mht prisen.

Per
www.perbeer.dk

Fra : Juel

Dato : 31-12-04 15:39

> [...]
> Albertslund) som gør det.
> Albertslund er jo ikke lige kendt for at være Danmarks billigeste sted mht

nej men 25K !! synes det lyder helt vildt.. giver 4k for bimmeren, og jeg
havde en skade for 1 år og en mdr siden..

> Hov hov, husk lige på at det er en Sierra, den kan sagtens køre fra sådan
en
> BMW 325i'er

Jamen hvor er start linien ??

Mvh
Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-04 16:00

Juel wrote:

> nej men 25K !! synes det lyder helt vildt.. giver 4k for bimmeren, og
> jeg havde en skade for 1 år og en mdr siden..

Jeps, jeg synes også det er dyrt, men jeg tror at det mest er adressen der
gør det.

> Jamen hvor er start linien ??

He he, tør du godt ?
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at sådan en Sierra kan køre fra Bimmeren

Per
www.perbeer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 16:11

> He he, tør du godt ?
> Jeg er ikke et sekund i tvivl om at sådan en Sierra kan køre fra Bimmeren

hehe tror godt jeg tør

Mvh
Morten

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-12-04 16:17

Juel wrote:

> hehe tror godt jeg tør

OK, så tænk lige over denne.
Vi mødes på f.eks. Holbækmotorvejen og vi kører med nøjagtigt samme
hastighed, 80 km/t.
Når vi er ud for den samme kantpæl (samtidigt), så jokker vi begge speederen
i bund og der er frit valg på alle hylder mht gearvalg.
Mit bud er at jeg sagtens kan køre fra dig så

-
Mvh
Per
www.perbeer.dk

Det er jo bare et spørgsmål om at køre i hver sin retning, så kan jeg
sagtens køre fra dig uanset hvilken bil du stiller op med

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-04 16:26

> [...]
>
> Det er jo bare et spørgsmål om at køre i hver sin retning, så kan jeg
> sagtens køre fra dig uanset hvilken bil du stiller op med

hehe er jo bare et spørgsmål om vi gør det ved en afkørsel, hvor jeg kan nå
at vende, så skulle sådan en sierra hurtigt blive ædt ))

Mvh
Morten

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-12-04 17:37

"Juel" <xHOSstarchild.dk> skrev :

>hehe er jo bare et spørgsmål om vi gør det ved en afkørsel, hvor jeg kan nå
>at vende, så skulle sådan en sierra hurtigt blive ædt ))

Sidst jeg så Per, rendte han rundt med røde malerpletter på tøjet, så
pas på ham - han har noget skjult i ærmet !

<grin>
--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)