Ny kofangere til Peugeot 206 XS
Fra : Torben

Dato : 30-12-04 20:35

Hej,

Hvad koster en ny kofangere (front) til en Peugeot 206 XS. Min er gået i
stykker i det gennemfarvet plastik og i det sorte plast ved nummerpladen.

Pft.

Mvh. Torben

Fra : Basil

Dato : 30-12-04 23:05

Torben wrote:
> [...]
> stykker i det gennemfarvet plastik og i det sorte plast ved nummerpladen.

Jeg gav omkring 4500 for en original til en 106'er for 3-4 år siden.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 10:06

"Torben" <2ben@2ben.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad koster en ny kofangere (front) til en Peugeot 206 XS. Min er gået i
> stykker i det gennemfarvet plastik og i det sorte plast ved nummerpladen.

Hmm... Måske 1500-2500 kr. + moms + montering + maling vil jeg tro - men
ring til Peugeot og få prisen...

Fra : Martin

Dato : 02-01-05 11:21

Hej

Min kæreste bakkede i vores 206 SW ind i en anden bil. Dette medførte en
mikroskopisk ridse og et lille blødt punkt (kunne sikkert være klaret med en
sprayflaske...). Da bilen var næsten ny røg den til Peugeot
(forsikringsskade) og det løb op i små 10K for ny bagkofanger og maling
heraf

Martin