Kære dig i Ford Mondeoen på motorvejen til~
Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-12-04 15:05

Kære dig i Ford Mondeoen på motorvejen til København i formiddags.

Jeg har forståelse af at du åbentbart syntes at der var tåget. Det ville i
hvert tilfælde forklare hvorfor du kørte med tågelyset tændt.
Jeg har også indtryk af at du havde travlt. Du kørte i hvert tilfælde vældigt
stærkt på de strækninger hvor der ikke var nogle motorvejsbroer i nærheden.
Det gør heller ikke noget. Vi andre klarede os fint endda, selv om dine mange
accelerationer og nedbremsninger fik trafikken til at være mere bølgende. Men
skidt pyt.
Jeg har endda forståelse for at du måske ikke er på hjemmebane inde i selve
København og derfor følte behov for at give mig fingeren, fordi jeg var så
fræk at holde tilbage for et grønt lyskryds, fordi der var fyldt op i den
vognbane jeg skulle over i, ligesom jeg syntes det er helt iorden du kører op
på cykelstien, med det ene hjulpar bare fordi du ikke lige kan komme forbi
den tilfældigt parkerede budvogn.
Men helt ærligt... Var det virkeligt nødvendigt at du brugte hornet overfor
den gamle dame i fodgængerfeltet, som desværre ikke lige nåede at komme over
før der blev rødt for hende og grønt for os?

Med ønsket og et godt nytår
Henrik Bøgh

Fra : *trads*

Dato : 30-12-04 16:41

Sådanne total idioter der desværre altid at finde i trafikken.
Det mest ærgelige er bare når det er for sent - For når de køre derude, og
uden hjerne. Går det jo galt på et tidspunkt. Hvor de så også rammer
uskyldige.

Fra : jacob

Dato : 30-12-04 20:58

> [...]
over
> før der blev rødt for hende og grønt for os?

Hej Henrik.

KANON godt skrevet!!!!!

Godt nytår
MVH Jacob Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 21:15

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Kære dig i Ford Mondeoen på motorvejen til København i formiddags.
>
> Jeg har forståelse af at du åbentbart syntes at der var tåget. Det ville i
> hvert tilfælde forklare hvorfor du kørte med tågelyset tændt.

Ja det var ikke mig
Jeg har stået og fedtet rundt med at skifte udstødning fra Høyerautodele på
en Fiesta. (Sjovt at man kan levere bolte og møtrikker med forskellig
stigning)

Godt fortalt

--
Tom

Fra : Søren Christensen

Dato : 30-12-04 22:29

> [...]
> Jeg har stået og fedtet rundt med at skifte udstødning fra Høyerautodele

> en Fiesta. (Sjovt at man kan levere bolte og møtrikker med forskellig

Skulle lige til at spørge om det var fra T-Hansen... gg

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 23:06

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse

> på
>>

> Skulle lige til at spørge om det var fra T-Hansen... gg

hehe, gør det nogen forskel?
Fik da ødelagt de påsvejsede 2 bolte og 2 møtrikker, så det tog en ekstra
time at få nye bolte monteret. Det er sgu da utroligt at man ikke engang kan
levere noget så simpelt som de rigtige møtrikker )

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-01-05 22:36

On Thu, 30 Dec 2004 23:06:26 +0100, Tom wrote:

> hehe, gør det nogen forskel?

Det er jo samme dele/kvalitet så mon dog

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 31-12-04 02:43

> [...]
> over
> før der blev rødt for hende og grønt for os?

Jeg møder mange af den slags tåber på vejene, men jeg har nu ikke lagt mærke
til at de laver idiotiske ting på stribe. Jeg håber at de mange tåber som
jeg observerer kun laver enkelte smuttere, og ikke opfører sig decideret
idiotisk som ham du mødte Henrik

Mvh

Emil

Fra : Per O.

Dato : 31-12-04 04:30

> [...]
> over
> før der blev rødt for hende og grønt for os?

Du har vel ikke tilfældigvis skrevet idiotens nummer op?

Per O.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-12-04 10:53

En helt masse bits fra Per O. til dk.fritid.bil gav følgende:

[...]

> Du har vel ikke tilfældigvis skrevet idiotens nummer op?

Nej desværre. Jeg tænkte ikke lige på det da jeg "oplevede" ham (der var
ellers chancer nok).

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Jeg slipper sgu' altid en lille en når jeg ser Morten Stig"
-- Carsten Bang som subsistensløs i 'Vindhætterne'

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 31-12-04 17:07

> Nej desværre. Jeg tænkte ikke lige på det da jeg "oplevede" ham (der var
> ellers chancer nok).

Hvad kan man bruge nummerplade-nummeret til, andet end at tjekke seneste
synsrapport?

Mvh

Emil