Hvilken Peugeot i taxi filmen???
Fra : Esben B

Dato : 29-12-04 23:24

Hej alle.

Sad lige og så Taxi3 og kom til at snakke om hvilken bil det er .
Så der skulle vel ikke være nogen som ved hvilken Peugeot model at
vores franske ven triller rundt i???

Hilsen Esben fra Odense.

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-12-04 23:40

Esben B wrote:
> [...]
>
> Sad lige og så Taxi3 og kom til at snakke om hvilken bil det er .
> Så der skulle vel ikke være nogen som ved hvilken Peugeot model at

http://images.google.com/images?q=peugeot%20406&num=20&hl=da&lr=&newwindow=1&c2coff=1&safe=off&sa=N&tab=wi

Peugeot 406... se første billede.. klamme vinger :(

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-12-04 23:40

Esben B telepaterede følgende til sin PC:
> Hej alle.
>
> Sad lige og så Taxi3 og kom til at snakke om hvilken bil det er .
> Så der skulle vel ikke være nogen som ved hvilken Peugeot model at
> vores franske ven triller rundt i???

Det er et stykke tid siden jeg har set 3'eren men er det ikke også en 406?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Esben B

Dato : 30-12-04 00:08