Jeep...et mærke for ægte bonderøve...
Fra : Chr

Dato : 29-12-04 10:16

her er beviset..

http://jeepwheelbarrows.com/

man skal jo have noget at køre alt sit gylle væk i....

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 29-12-04 11:53

Chr wrote:

> man skal jo have noget at køre alt sit gylle væk i....

Ja - megarøvhuller => mega gylletransportbehov *ROFL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-12-04 12:53

"Chr" <ask@formail.dk> skrev i en meddelelse

> her er beviset..
>
> http://jeepwheelbarrows.com/
>

> man skal jo have noget at køre alt sit gylle væk i....

He

Jeg havde faktisk en gang en muretrillebør - I ved en af de helt store i
stål, hvor jeg havde lavet dobbelthjul på.

Dvs de sad lige ved siden af hinanden og ikke ude til side, som Jeep har
lavet den.

Det er faktisk meget rart, når man skal transportere noget tungt med noget
blødt underlag, for den synker ikke så meget i og er dermed ikke så svær at
skubbe.

Så Jeep er inde på noget det rigtige her.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-12-04 22:14

"Chr" <ask@formail.dk> skrev i en meddelelse

> man skal jo have noget at køre alt sit gylle væk i....

Nøøøøøjjjjjj!

Med indfarvede dæk!

Mig osse ha'- mig osse ha'.

--