/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Nye vinterdæk
Fra : Henning


Dato : 28-12-04 22:56

Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
TS810 være det pt. bedste vinterdæk
http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp

Dækket koster knap 800,-/stk hos
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-106995&dsco=23

Hvad koster det i en "rigtig" butik herhjemme, så jeg slipper for
bøvlet med at bestille, få leveret, finde værksted som vil montere
osv?
PointS har ikke priser på deres side
http://www.daekringen.dk/produkter_oversigt_detail.asp?src=faelg&id=154
så det er sikkert noget med at krejle sig frem til en fornuftig pris?




Henning
hsb@(fjernes)image.dk

 
 
Henning (28-12-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 28-12-04 23:07

On Tue, 28 Dec 2004 22:56:27 +0100, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

>Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
>TS810 være det pt. bedste vinterdæk
>http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp
>
>Dækket koster knap 800,-/stk hos
>http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-106995&dsco=23

Hm, 3.039,- for 4 stk. incl. montering osv - men i Sønderjyland...
http://www.mojn.dk/default.asp?mode=refspot&menu=radiomojn&sted=2&id=31

Nu mangler jeg så bare en forhandler i Storkøbenhavn


Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Kim Kristensen (28-12-2004)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 28-12-04 23:40


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com...
> On Tue, 28 Dec 2004 22:56:27 +0100, Henning <nomail@all.invalid>
> wrote:
>
> >Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
> >TS810 være det pt. bedste vinterdæk
> >http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp
> >
> >Dækket koster knap 800,-/stk hos
> >http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-106995&dsco=23
>
> Hm, 3.039,- for 4 stk. incl. montering osv - men i Sønderjyland...
> http://www.mojn.dk/default.asp?mode=refspot&menu=radiomojn&sted=2&id=31
>
> Nu mangler jeg så bare en forhandler i Storkøbenhavn
>
>
> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Hvad med www.cdof.dk i Brøndby, der koster de det samme.

Med venlig hilsen Kim



Emil Jensen [2100] (28-12-2004)
Kommentar
Fra : Emil Jensen [2100]


Dato : 28-12-04 23:44

> Nu mangler jeg så bare en forhandler i Storkøbenhavn

QuickPot (www.quickpot.dk) på Roskildevej kostede 3.400 kr for:

4 x Continental TS 810 (mener min størrelse var 165/85 R15 ?)
I sat på mine gamle vinterfælge (inkl aftagning af gamle vinterdæk)
Balancering
Montering på bil

Det tog lige en uges tid, før forretningen havde dem hjemme...


Mvh

Emil




>
>
> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk



Morten Fruergaard (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 29-12-04 09:04

Henning telepaterede følgende til sin PC:
> Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
> TS810 være det pt. bedste vinterdæk
> http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp
>
> Dækket koster knap 800,-/stk hos
> http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-106995&dsco=23
>
> Hvad koster det i en "rigtig" butik herhjemme, så jeg slipper for
> bøvlet med at bestille, få leveret, finde værksted som vil montere
> osv?

Nu skriver du ikke hvor vi er i verden...

Jeg tager 663 kr. for dækkene, og 500 kr. i montering = 3.152 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



Henning (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 29-12-04 13:06

On Wed, 29 Dec 2004 09:04:10 +0100, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Henning telepaterede følgende til sin PC:
>> Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
>> TS810 være det pt. bedste vinterdæk
>> http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp
>>
>> Dækket koster knap 800,-/stk hos
>> http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-106995&dsco=23
>>
>> Hvad koster det i en "rigtig" butik herhjemme, så jeg slipper for
>> bøvlet med at bestille, få leveret, finde værksted som vil montere
>> osv?
>
>Nu skriver du ikke hvor vi er i verden...

Jo - Message-ID: <h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com>. Godtnok
er Storkøbenhavn stort, meen.. Herning er lidt for langt væk...



Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Morten Fruergaard (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 29-12-04 13:57

Henning telepaterede følgende til sin PC:
> Jo - Message-ID: <h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com>.

Virker ikke...

Hvis du henviser til din senere meddelelse, så havde jeg ikke set den, da
jeg tillod mig at svare..

> Godtnok
> er Storkøbenhavn stort, meen.. Herning er lidt for langt væk...

Ja, heldigvis...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



Deaster (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 30-12-04 13:03

Morten Fruergaard wrote:
> Henning telepaterede følgende til sin PC:
>> Jo - Message-ID: <h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com>.
>
> Virker ikke...

Jo, det virker fint.



--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"



Martin Johansen [600~ (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-12-04 13:39

On Thu, 30 Dec 2004 13:02:40 +0100, Deaster wrote:

>> Virker ikke...
>
> Jo, det virker fint.

Nej virker ikke.

Hint: Ikke alle programmer bruger MsgID til noget = et "link" til MsgID er
håbløst.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Deaster (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 30-12-04 21:41

Martin Johansen [6000] wrote:

> On Thu, 30 Dec 2004 13:02:40 +0100, Deaster wrote:
>
> >> Virker ikke...
> >
> > Jo, det virker fint.
>
> Nej virker ikke.

Jo.

>
> Hint: Ikke alle programmer bruger MsgID til noget = et "link" til
> MsgID er håbløst.

Næhh, hvad mangler du dog ?



--
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Martin Johansen [600~ (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-12-04 23:12

On Thu, 30 Dec 2004 20:40:42 +0000, Deaster wrote:

> Jo.

For dig men ikke for alle.

> Næhh, hvad mangler du dog ?

Det ligger ligesom i ovenstående post

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Deaster (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 30-12-04 23:52

Martin Johansen [6000] wrote:

> On Thu, 30 Dec 2004 20:40:42 +0000, Deaster wrote:
>
> > Jo.
>
> For dig men ikke for alle.


Altså fordi det ikke virker i specifikke halvdefekte newsreadere,
betyder det jo ikke at det ikke virker generelt

--
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Martin Johansen [600~ (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 31-12-04 12:57

On Thu, 30 Dec 2004 22:52:24 +0000, Deaster wrote:

> Altså fordi det ikke virker i specifikke halvdefekte newsreadere, betyder
> det jo ikke at det ikke virker generelt

Altså efter min tur på Google for en rum tid siden var der en overvægt
til den side at MsgID's ikke var noget man burde bruge fordi mange readers
ikke brugte det.

Det har intet med defekte readers at gøre. Du kan sammenligne det med
TextTV på et fjernsyn - nogle har det og andre har det ikke (for mange
år siden) - men fordi et TV ikke har/havde det gør det ikke til et
defekt TV. Det har såmend bare ikke muligheden.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Deaster (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 31-12-04 14:13

Martin Johansen [6000] wrote:

> On Thu, 30 Dec 2004 22:52:24 +0000, Deaster wrote:
>
> > Altså fordi det ikke virker i specifikke halvdefekte newsreadere,
> > betyder det jo ikke at det ikke virker generelt
>
> Altså efter min tur på Google for en rum tid siden var der en overvægt
> til den side at MsgID's ikke var noget man burde bruge fordi mange
> readers ikke brugte det.
>
> Det har intet med defekte readers at gøre. Du kan sammenligne det med
> TextTV på et fjernsyn - nogle har det og andre har det ikke (for mange
> år siden) - men fordi et TV ikke har/havde det gør det ikke til et
> defekt TV. Det har såmend bare ikke muligheden.

Det er muligt det er mig der er idiot, men hvordan i alverden vil du så
henvise til et andet indlæg hvis du ikke bruger message id's og hvilke
readere bruger ikke message id's er det ikke den måde der bliver holdt
styr på forskellige indlæg ?


--
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Martin Johansen [600~ (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 31-12-04 14:33

On Fri, 31 Dec 2004 13:13:10 +0000, Deaster wrote:

> Det er muligt det er mig der er idiot,

I så fald er jeg også.

> men hvordan i alverden vil du så
> henvise til et andet indlæg hvis du ikke bruger message id's

Google Groups. Men ellers har jeg intet bud på det.

Nu skal det ikke misforståes men jeg personligt så gerne at ALLE readers
understøttede MsgID's. Sådan er det desværre bare ikke :-/

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


John Sahl (31-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 31-12-04 14:40

Martin Johansen [6000] wrote:
> Nu skal det ikke misforståes men jeg personligt så gerne at ALLE
> readers understøttede MsgID's. Sådan er det desværre bare ikke :-/

Hvilke udbredte readers understøtter ikke MsgID's?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Morten Fruergaard (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 31-12-04 15:00

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:
> Martin Johansen [6000] wrote:
>> Nu skal det ikke misforståes men jeg personligt så gerne at ALLE
>> readers understøttede MsgID's. Sådan er det desværre bare ikke :-/
>
> Hvilke udbredte readers understøtter ikke MsgID's?

Ved det ikke, men det virker ikke hos mig...
OE 6.0

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



John Sahl (31-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 31-12-04 15:11

Morten Fruergaard wrote:
> Ved det ikke, men det virker ikke hos mig...
> OE 6.0

<news:h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com>

Det gør det nu

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Morten Fruergaard (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 31-12-04 15:34

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:
> Morten Fruergaard wrote:
>> Ved det ikke, men det virker ikke hos mig...
>> OE 6.0
>
> <news:h5m3t0d810usb5c9330ator8vkl7lilh64@4ax.com>
>
> Det gør det nu

Jepper..

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



Martin Johansen [600~ (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 31-12-04 15:06

On Fri, 31 Dec 2004 14:40:21 +0100, John Sahl wrote:

> Hvilke udbredte readers understøtter ikke MsgID's?

Pan fx. Der kan man ikke bare klikke på et link til MsgID. Der kan man
søge i et felt på dem men det kræver man har gruppen på ens liste.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


John Sahl (31-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 31-12-04 15:18

Martin Johansen [6000] wrote:
> Pan fx. Der kan man ikke bare klikke på et link til MsgID. Der kan man
> søge i et felt på dem men det kræver man har gruppen på ens liste.

Måske et trickquestion, men jeg skrev med vilje "udbredte readers"

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Martin Johansen [600~ (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 31-12-04 15:42

On Fri, 31 Dec 2004 15:18:09 +0100, John Sahl wrote:

> Måske et trickquestion, men jeg skrev med vilje "udbredte readers"

Tro mig.. Pan er udbredt

Ellers kunne jeg jo også sige, at OE ikke er udbredt - pga. det miljø
jeg færdes i der er der ingen der bruger OE.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


John Sahl (31-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 31-12-04 16:01

Martin Johansen [6000] wrote:
> Tro mig.. Pan er udbredt

I en lille kreds af mennesker ja

> Ellers kunne jeg jo også sige, at OE ikke er udbredt - pga. det miljø
> jeg færdes i der er der ingen der bruger OE.

At du vælger at melde ud pga et begrænset miljø er lidt
svært at tage "alvorligt" du er vel uanset hvad stadig en
del af "alle verdens brugere" ikk?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Martin Johansen [600~ (01-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 01-01-05 22:35

On Fri, 31 Dec 2004 16:01:22 +0100, John Sahl wrote:

> I en lille kreds af mennesker ja

Nej i en stor kreds.

> At du vælger at melde ud pga et begrænset miljø er lidt svært at tage
> "alvorligt"

Jeg har også svært ved at tage alvorligt at nogle mener Linux ikke er
udbredt. For i øvrigt er Pan også tilgængelig på Win32 så der røg
"muligheden" for at afskære en masse :)

Det er ikke helt uden grund at Pan score ret højt på listen over GNKSA:

http://www.xs4all.nl/~js/gnksa/gnksa-evaluations.html

> du er vel uanset hvad stadig en del af "alle verdens brugere"
> ikk?

Jo :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


John Sahl (01-01-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-01-05 23:29

Martin Johansen [6000] wrote:
> Nej i en stor kreds.

Hvad er en stor kreds for dig? (Set i forhold til verdens brugere)

> Jeg har også svært ved at tage alvorligt at nogle mener Linux ikke er
> udbredt. For i øvrigt er Pan også tilgængelig på Win32 så der røg
> "muligheden" for at afskære en masse :)

Hvad tal snakker vi om i forhold til verdens brugere?

> Det er ikke helt uden grund at Pan score ret højt på listen over
> GNKSA:
>
> http://www.xs4all.nl/~js/gnksa/gnksa-evaluations.html

Sikkert ikke, men gør det den væsentligt mere udbredt?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Martin Johansen [600~ (02-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-01-05 00:00

On Sat, 01 Jan 2005 23:28:51 +0100, John Sahl wrote:

> Hvad er en stor kreds for dig? (Set i forhold til verdens brugere)

Svært at svare på. Men jeg kan da se på min egen websites statistik at
Linux langt fra er en sjældenhed :)

> Hvad tal snakker vi om i forhold til verdens brugere?

Jeg kan ikke give dig præcise tal ligesom du heller ikke kan give mig
præcise tal.

> Sikkert ikke, men gør det den væsentligt mere udbredt?

Indirekte. Det gør da den til den som "man" er tilbøjelig til at vælge
iden for Linux-verdenen.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


John Sahl (02-01-2005)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 02-01-05 00:50

Martin Johansen [6000] wrote:
> Svært at svare på. Men jeg kan da se på min egen websites statistik at
> Linux langt fra er en sjældenhed :)

Tal afhængig af målgruppe

> Jeg kan ikke give dig præcise tal ligesom du heller ikke kan give mig
> præcise tal.

Men du kan vel ikke være uenig hvis jeg siger at det ikke
er et stort tal i forhold til verdens brugere?

> Indirekte. Det gør da den til den som "man" er tilbøjelig til at vælge
> iden for Linux-verdenen.

Det kan vi kun være enige om.

Nok om det, det hører til andre steder end her

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Martin Johansen [600~ (02-01-2005)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-01-05 01:15

On Sun, 02 Jan 2005 00:49:35 +0100, John Sahl wrote:

> Men du kan vel ikke være uenig hvis jeg siger at det ikke er et stort tal
> i forhold til verdens brugere?

Hvis du med stort mener over 50% så nej så er jeg ikke uenig. Men jeg
vil mene tallet er stort nok til at kunne betegnes som.. ja stort - stort
nok til ikke at ignorere.

> Nok om det, det hører til andre steder end her

Det har du ret i

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Deaster (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 31-12-04 15:38

Martin Johansen [6000] wrote:

> On Fri, 31 Dec 2004 13:13:10 +0000, Deaster wrote:
>
> > Det er muligt det er mig der er idiot,
>
> I så fald er jeg også.
>
> > men hvordan i alverden vil du så
> > henvise til et andet indlæg hvis du ikke bruger message id's
>
> Google Groups.

Jævnt besværligt hvis det er et indlæg man have en kommentar til.

> Men ellers har jeg intet bud på det.
>
> Nu skal det ikke misforståes men jeg personligt så gerne at ALLE
> readers understøttede MsgID's. Sådan er det desværre bare ikke :-/

Hvilke newsreadere understøtter ikke messageid's, min gør, det samme
gør ihvertfald OE ?



--
Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Martin Johansen [600~ (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 31-12-04 15:44

On Fri, 31 Dec 2004 14:37:53 +0000, Deaster wrote:

> Jævnt besværligt hvis det er et indlæg man have en kommentar til.

Ja det er ikke optimalt.

> Hvilke newsreadere understøtter ikke messageid's, min gør, det samme
> gør ihvertfald OE ?

Pan understøtter det som sådan men det kræver pt.1 at man har gruppen
på sin liste hvori indlægget ligger samt pkt.2 at man søger efter
MsgID'et - man kan ikke bare klikke på det.

Jeg har mødt et par andre readers også men kan squtte huske titlen da
det er en rum tid siden.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Fly Christensen (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Fly Christensen


Dato : 29-12-04 19:06

On Tue, 28 Dec 2004 22:56:27 +0100, Henning <nomail@all.invalid> wrote:

>Ifølge FDM (nu ser vi bort fra evt. dæksnyd osv) skulle Continental
>TS810 være det pt. bedste vinterdæk
>http://www.fdm.dk/altombiler/drift/daek/vinterdaek2004/205/skema.asp

Knaldhamrendegodt vinterdæk. Har det selv på riskogeren!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Emil Jensen [2100] (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Emil Jensen [2100]


Dato : 29-12-04 22:23

> Knaldhamrendegodt vinterdæk. Har det selv på riskogeren!

Enig, er bare bekymret over at det måske alligevel ikke er de bedste
vinterdæk, efter afsløringen af snyd med test-dækkene.
Vil jo have de dæk som står bedst på vand, sne og is....

Mvh

Emil



Morten Fruergaard (29-12-2004)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 29-12-04 23:36

Emil Jensen [2100] telepaterede følgende til sin PC:
>> Knaldhamrendegodt vinterdæk. Har det selv på riskogeren!
>
> Enig, er bare bekymret over at det måske alligevel ikke er de bedste
> vinterdæk, efter afsløringen af snyd med test-dækkene.
> Vil jo have de dæk som står bedst på vand, sne og is....

Jeg har dem selv i 225/45-17 og har aldrig haft så godt et vinterdæk...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste