Ved ikke hvor jag skal spørge henne ?
Fra : Jørgensen

Dato : 28-12-04 19:06

Hej alle

Jeg har et spørgsmål om traktor hydraulik.
Jeg har en Volvo BM 430 hvor jag har købt en brændeflækker til.
Jeg har 4 hyd. tilslutninger 3 på slanger, og en stor som sidder ved
løftegaflerner.
(foto kan sendes)
Jeg har 2 håndtag i kabinen som har 3 stillinger jeg har monteret de 2
slanger på mine 2 udtag og sat håndtaget så der kom tryk på trykslangen og
retur på den anden (ved ikke om det er retur).
Og det virket fint, har kløvet noget, indtil at de håndtag i kabinen, og
fra da brandeflækkeren skulle til at trykke til.
Hvad kan der være galt,kan det være returen, fik af vide at den skulle
tilsluttet ved den kobling som sidder ved løftegafler, men der passer
slangen ikke.
Skal jeg skifte den ud så jeg kan monter slangen der ?

Håber der er nogle som ved noget om traktor

MVH

Henrik

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-04 19:23

In news:pghAd.12238$d5.106804@newsb.telia.net,
Jørgensen <brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote:
> Hej alle

Hej Henrik

> [...]
> løftegaflerner.
> (foto kan sendes)

> Jeg har 2 håndtag i kabinen som har 3 stillinger jeg har monteret de

Det lyder som frem og til bage, med spærret midt stilling, eller åben
(til tank) midt stilling

> [...]
> Og det virket fint, har kløvet noget, indtil at de håndtag i
> kabinen, og fra da brandeflækkeren skulle til at trykke til.

Altså det virkede i starten, men nu virker det ikke?
Eller er det gået ned pga. overbelastning?
Er der olie på tanken?
Er der nogen synlige lækager?

> [...]
> slangen ikke.
> Skal jeg skifte den ud så jeg kan monter slangen der ?

Billeder er jo altid godt til at visualisere problemerne

> Håber der er nogle som ved noget om traktor

Jeg ved ikke retmeget om traktore, men Hydraulik ved jeg da noget om

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jørgensen

Dato : 29-12-04 10:37

Har fundet fejlen.
Den kunne ikke klare en træstamme, derfor slog den fra.
Så nu køre vi igen.

Men tak for svaret.

Henrik