Gummislange mellem dør og ramme
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 28-12-04 00:43

Hej NG!

Skal have noget C-lås smidt i bilen. men da der ikke i forvejen går
ledninger ud i dørene, er der heller ikke forberedt til det. Dvs., at der
mangler det gummistykke, der går mellem døren og dørrammen(karosserie). Det
gummistykke der gør, at ledninger ikke kommer i klemme. Håber i nu ved hvad
jeg mener

Det er til en Fiat Punto fra 95, 5 dørs...
Hvis man nu bor i Århus-området, hvor tror i så, at der er bedst chance for
at finde sådan et sæt? Det skal nemlig helst være i morgen. Tror i, at aut.
Fiat værksteder har den slags liggende på lager eller?

mvh
Lasse

Fra : Claus Fabritius

Dato : 28-12-04 09:39

"Lasse Rønlev" <40610633@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
aut.
> Fiat værksteder har den slags liggende på lager eller?

Hvis ikke Fiat har det kan de få det hjem på ingen tid. Start med at
undersøge prisen der. Når du har hørt prisen kan du overveje om det vil være
værd at købe det brugt hos en hugger. Da jeg kørte Fiat var de fleste ting
så billige, at jeg ikke gad købe dem brugt eller uoriginalt.
--
Claus Fabritius
Full boost @ 2400 RPM

Fra : Anders Møller

Dato : 28-12-04 10:02

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> værd at købe det brugt hos en hugger. Da jeg kørte Fiat var de fleste ting
> så billige, at jeg ikke gad købe dem brugt eller uoriginalt.

Agree! man får varer hjem fra dag til dag.

Vh. Anders

Fra : L

Dato : 28-12-04 19:10

"Anders Møller" <andersDisseOrdSkalFjernes@damkjaers.net> skrev i en
meddelelse news:41d12133$0$33661

> Agree! man får varer hjem fra dag til dag.
>
> Vh. Anders

Og selvfølgelig efter hvilket klokkeslet man bestiller...

Godt Nytår

Mvh. TLS