Sigma'en skuffede...
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 20:11

Hejsa Alle.

Var lige ude og prøve en Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V med 205hk idag..
Rålækker øse, men de 1650kg kan fandeme mærkes, den er noget boglam..

Er min E30 325iA med 170-180hk til 1200kg med pløre-turbine, virkeligt noget
at det hurtigste man kan få med 6cyl.. til max 50K ???

Jeg havde godt nok sat forventningerne op til den Sigma... men nej.. :o/

Mvh
Morten

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-12-04 20:15

> Er min E30 325iA med 170-180hk til 1200kg med pløre-turbine,
> virkeligt noget at det hurtigste man kan få med 6cyl.. til max 50K ???

Ja - den er da også fed, bortset fra automatgearet (passer ikke lige til
stilen). Hvorfor skifte den ud?

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 20:22

> Ja - den er da også fed, bortset fra automatgearet (passer ikke lige til
> stilen). Hvorfor skifte den ud?

elsker automatgear... vikke da ikke undvære det for noget i verden...
Hvorfor skifte den ud ?? hmm er heller ikke et must ville bare gerne ha lidt
mere power
Og man er vel bilelsker så der skal prøves lidt forskelligt.. men det ender
nok med at jeg beholder den, har ikke fundet noget der kan matched den
endnu...

/Juel

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-12-04 20:25

> elsker automatgear... vikke da ikke undvære det for noget i verden...
> Hvorfor skifte den ud ?? hmm er heller ikke et must ville bare
> gerne ha lidt mere power

Så skal du bare smide et par møller på - så er der masser af effekt!

Fra : Lars Hansen

Dato : 27-12-04 22:52

Juel wrote:

> [...]
> nok med at jeg beholder den, har ikke fundet noget der kan matched den

Hvis du ville have noget vildere, så skulle du nok have beholdt dit golf
projekt med BLT kit. Den tror jeg personligt ville have været meget sjov
hvis den var nået at blive færdig

Mvh Lars(8vforever)

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 23:07

> Hvis du ville have noget vildere, så skulle du nok have beholdt dit golf
> projekt med BLT kit. Den tror jeg personligt ville have været meget sjov
> hvis den var nået at blive færdig

Ja bare en del mangler..

1. ingen komfort i en GII !!
2. ingen pløreturbine..
3. kun 4 cylindre...

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-12-04 21:01

"Juel" <xHOSstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Var lige ude og prøve en Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V med 205hk idag..
> Rålækker øse, men de 1650kg kan fandeme mærkes, den er noget boglam..

Jep - den rykker ikke.

> Er min E30 325iA med 170-180hk til 1200kg med pløre-turbine, virkeligt
noget
> at det hurtigste man kan få med 6cyl.. til max 50K ?

Der kom ellers et forslag til dig på smallblock.dk vedr.
Buick Skylark, '78, V8, elruder/tag, synet 9/03, m.pl. 30.000,-

> Jeg havde godt nok sat forventningerne op til den Sigma... men nej.. :o/

Indtil videre er det vel okay med en 325i.
En 635 CSI kunne måske også bruges -> Bilbasen.dk

Eller 525i -> Sælges: 525 24V aut 1990 meget udstyr
Abs, servo, automatgear + sport + manuel (idag steptronik) klima, fjernbetj.
c.lås + alarm, tlf., startspærre, soltag, 4 el ruder, el spejle, autopilot,
alu m/dæk, vint.hjul m/dæk, radio m/kassette, cd kassette, ton.ruder,
armlæn, nakkestøtter for/bag, indfarvede kofangere, pavabeh, ikke ryger,
nysynet, km 335000, god bil, kr. 65000,- evt bytte nyere 3er/5er
www.bmw-club.dk/Piten/Handelspladsen/default.asp

Fra : Mogens

Dato : 27-12-04 22:23

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Indtil videre er det vel okay med en 325i.
> En 635 CSI kunne måske også bruges -> Bilbasen.dk
> Eller 525i -> Sælges: 525 24V aut 1990 meget udstyr

En Supra 3,0 Yurbo kunne også være en option.
Selv jég kunne finde på at købe sådan en riskoger :)

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 22:43

Ja så jeg godt, det er bare i jylland :o/

Ja det er det vel når man ikke har råd til en Golf V GTI :o/

> En Supra 3,0 Yurbo kunne også være en option.
> Selv jég kunne finde på at købe sådan en riskoger :)

hehe jeg vil gerne købe et T som i Turbo ja den har jeg faktisk også
kigget lidt på, men der er om muligt endnu mindre plads i end min E30
2dørs..
Ville ellers gerne ha sådan en buldrende 3.0 motor.. sådan en supra lyder jo
ret godt i 3L version
Men ellers må jeg jo bare ud og prøve en...

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 23:14

> En Supra 3,0 Yurbo kunne også være en option.
> Selv jég kunne finde på at købe sådan en riskoger :)

den er også tung som en i h......

mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-12-04 23:19

> den er også tung som en i h......

Og? - er en Skylark ikke det.

En Supra 3.0 Turbo m/T er lynhurtig - og chipper man
den, bliver den nærmest urørlig på motorvejen i ind- og
udland, IMO...
(ej m/aut. gear!)

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 23:21

> Og? - er en Skylark ikke det.

hehe jo men den har 600Nm og 350hk

> En Supra 3.0 Turbo m/T er lynhurtig - og chipper man
> den, bliver den nærmest urørlig på motorvejen i ind- og
> udland, IMO...
> (ej m/aut. gear!)

skal være aut. og dem med turbo er noget over 50K i pris.. :o/

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-12-04 23:35

> hehe jo men den har 600Nm og 350hk

Jow jow - la' være at prøve een. Du bliver grebet af det!

> skal være aut.

Det betyder i princippet heller ikke noget. Det er
de færreste, der kan lave en ordentlig start :)

>og dem med turbo er noget over 50K i pris..

Tja' - sikkert rigtigt. Men med lidt flere knaster
i lommen er der da een til 69 kkr...

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 23:38

> [...]
>
> Og? - er en Skylark ikke det.
>
> En Supra 3.0 Turbo m/T er lynhurtig - og chipper man
> den, bliver den nærmest urørlig på motorvejen i ind- og

Tja med de 800-1000 HK som nogen af dem er oppe på så burde de også være
noget hurtigere end en Sierra 1.6

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 27-12-04 23:48

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Tja med de 800-1000 HK som nogen af dem er oppe på så burde de også være
>noget hurtigere end en Sierra 1.6

Med mindre Sierra'en er rød ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Mogens

Dato : 28-12-04 17:27

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Nu er det jo den "gamle" udgave af Supra'en :)

> Med mindre Sierra'en er rød ;)

He, he...

Fra : Henrik B.

Dato : 28-12-04 00:50

> En Supra 3,0 Turbo kunne også være en option.
> Selv jég kunne finde på at købe sådan en riskoger :)

Efter min mening et underligt køretøj.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 01:04

> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Efter min mening et underligt køretøj.

Så er din mening "forkert"
En supra en rette styling ser kanon flot ud, og har en motor som kan
ombygges til at sætte mange sportvogne til dørs.
Det er nok "fattigfolkets" bedste/vildeste bud på noget med former og
ydelse,

Men som standard er det en halv kedelig vogn at se på. Den skal som minimum
også have biturbo på.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 28-12-04 01:12

> Så er din mening "forkert"

Efter min mening - nej.

> En supra en rette styling ser kanon flot ud, og har en motor som kan
> ombygges til at sætte mange sportvogne til dørs.

Ikke i standard trim.

> Det er nok "fattigfolkets" bedste/vildeste bud på noget med former og
> ydelse,

Har du prøvet en?

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 01:20

> Efter min mening - nej.

> Ikke i standard trim.

nej

> Har du prøvet en?

Ja men kun som passager for en 5-6 år siden. Den var der dog ikke pillet det
mindste ved.

--
Tom

Fra : Jonas R.

Dato : 28-12-04 09:18

Henrik B. wrote:
KLIP
> Efter min mening - nej.

> Ikke i standard trim.

Nej den er sku så langsom i standard trim, de der 0-100 på 5.1 er jo såååå
langsomt. og de 330 hk og 440 nm med en R6 med biturbo rykker nu helt fint.

Og heldigvis er der noget som hedder smag ;) og jeg vil helt klart give Tom
ret. Nogen synes end Saab er pæn andre synes en Supra er pæn.

/Jonas R.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-12-04 11:17

"Jonas R." wrote:

> Nej den er sku så langsom i standard trim, de der 0-100 på 5.1 er jo såååå
> langsomt. og de 330 hk og 440 nm med en R6 med biturbo rykker nu helt fint.

Når Juel nu snakker om en bil i 50.000 kroners klassen, så er det
nok ikke den nye, 2 sædede super-Supra han snakker om, men den
gamle "frisørporsche" med bagsæder i..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 11:20

> Når Juel nu snakker om en bil i 50.000 kroners klassen, så er det
> nok ikke den nye, 2 sædede super-Supra han snakker om, men den
> gamle "frisørporsche" med bagsæder i..

Jeps

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-12-04 11:24

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Nej den er sku så langsom i standard trim, de der 0-100 på 5.1 er jo såååå
> langsomt. og de 330 hk og 440 nm med en R6 med biturbo rykker nu helt
> fint.

Snakker vi ikke modellen før? Der er sgutte meget "fattigfolk" over den
nyeste Supra.

\Mandal

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-12-04 09:05

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message news:41d09fb6$0$292$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Efter min mening et underligt køretøj.

LOOL kommer fra en som forguder Saab
så har vi også hørt den
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Jonas R.

Dato : 28-12-04 09:19

Martin Vollert wrote:
SNIP
> LOOL kommer fra en som forguder Saab
> så har vi også hørt den

Yup second that ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 09:37

On Tue, 28 Dec 2004 09:04:43 +0100, Martin Vollert wrote:

> LOOL kommer fra en som forguder Saab

Ej forstået?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-12-04 09:43

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> wrote in message news:pan.2004.12.28.08.36.44.578750@for.contactinfo...

> Ej forstået?

Så følger du ikke nok med i gruppen
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-04 10:36

Hvorfor ikke en Saab 9000 Turbo ?

Masser af komfort
Masser af Hk (pil lidt med APC Boksen og du kan hive 240-250 Hk ud af den
standard)
Det VÆLTER med reservedele og de kan fåes med stort set ALT udstyr for ingen
penge hinsidan
De sidste 2 stk jeg har købt ribbet og solgt videre gav jeg ikke mere end
3000 Skr for og det var med Acc turbo og læder
Så er det bare at bygge !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 11:05

> [...]
> De sidste 2 stk jeg har købt ribbet og solgt videre gav jeg ikke mere end
> 3000 Skr for og det var med Acc turbo og læder

Tja hvorfor ikke.
Men udbud og efterspørgsel taler sit eget sprog og SAAB får man ikke mange
penge for som brugt.
For mit eget vedkommende så synes jeg SAAB er ok, men den står ikke først på
listen. Min forklaring er nok at jeg synes at SAAB har valgt en del
underlige tekniske løsninger til mange ting som afviger noget fra det jeg
har lært om biler.
Så synes jeg også den er besværlig at få reservedele til men det er nok mere
pga. den geografiske placering jeg har. Min far har haft over 10 stk af dem
og nogen af dem har jeg skruet lidt i.
Det som virkelig generer mig når jeg har kørt hans biler er midterkonsolen
og placeringen af speederen. Jeg synes nærmest at speederen sidder BAG
midterkonssolen og at det ikke er behageligt at køre med i lang tid.

Men jeg kan godt se at man får meget bil for pengene og rimelig mange heste
også

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 11:14

> Hvorfor ikke en Saab 9000 Turbo ?

Hejsa Eg...

Fordi den ikke ser bare det mindste sporty ud.. vi mig bare en der er lidt
lækker af de gamle 9000'ere ? og meget få har automat gearkasse :o/

Hvor ?????

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 11:25

On Tue, 28 Dec 2004 11:13:52 +0100, Juel wrote:

> Fordi den ikke ser bare det mindste sporty ud.. vi mig bare en der er lidt
> lækker af de gamle 9000'ere ? og meget få har automat gearkasse :o/

Uha hvor mange vil du se? De er ikke svære at finde

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-12-04 23:36

Juel wrote:

> Fordi den ikke ser bare det mindste sporty ud.. vi mig bare en der er lidt
> lækker af de gamle 9000'ere ? og meget få har automat gearkasse :o/

En 9000 sedan er faktisk ikke så tosset at glo på, imo.
Hatchbackudgaverne holder derimod ikke rigtigt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Torben E

Dato : 29-12-04 16:15

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
> En 9000 sedan er faktisk ikke så tosset at glo på, imo.
> Hatchbackudgaverne holder derimod ikke rigtigt..

Huh, jeg mener det lige omvendt, men sådan er folk jo
forskellige

Torben E

..

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-12-04 11:41

Torben E wrote:

> Huh, jeg mener det lige omvendt, men sådan er folk jo
> forskellige

Mon ikke det er derfor Saab laver to udgaver??

Jeg har det generelt ikke godt med store biler med hatchback, jeg
synes altid de kommer til at ligne en forvokset Corolla . Ford
Scorpio kunne fås i en udgave med stor bagklap, det gik da helt
galt. Hvis man skal have en stor bil med stor bagdør, så er det
efter min mening stationcars der er vejen frem. Derudover er store
biler bedst til at bære "sedan-habit". Hatchback er forbeholdt de
små husholdningsbiler hvor der ikke var plads/råd til at lave et
"rigtigt" bagagerum..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Torben E

Dato : 31-12-04 14:02

> Mon ikke det er derfor Saab laver to udgaver??

Egentligt meget smart

> [...]
> biler bedst til at bære "sedan-habit". Hatchback er forbeholdt de
> små husholdningsbiler hvor der ikke var plads/råd til at lave et

Haha, en 5D scorpio er efter min mening også pænere end end 4D.

Men brugsværdien er helt i top med en 5D storbil, de har nærmest
samme bagerum som en stc, og på brugtmarkedet koster en 4D saab
nærmest kun det halve i forholdt til en tilsvaende 5D, så nogen må
ha set lyset

Godt nytåt

Torben E

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 11:24

On Tue, 28 Dec 2004 09:43:00 +0100, Martin Vollert wrote:

> Så følger du ikke nok med i gruppen

Jo jeg har fulgt med siden 1999 så det skulle jeg mene

Fra : Brian

Dato : 28-12-04 12:39

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jo jeg har fulgt med siden 1999 så det skulle jeg mene

Og som inkarneret SAAB mand, skal man jo blive lidt fortørnet
over sådan en flabet kommentar.... ikke Martin

/Brian

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-04 12:55

Tag liiige et lille kig her inden du siger en Saab ikke kan blive fed !!!

http://www.saab9000.se/

Og med automat gear ?!? det har de sq da næsten allesammen, jeg synes det er
svært at undgå dem ??
Min mekker har een hvid stående med grå læder og automatgear og det er en
turbo fra ´89 den er sågar synet og skattet (skattet er vejskat dvs der er
betalt vægtafgift forud i sverige)

Såååååeee hvis du hitter een hvor maskinen er smadret eller har en anden
stor defekt er det forholdvist nemt at få alle de reservedele man vil
have/ka tænke sig med en reservedelsbil fx een af dem her:

http://www.blocket.se/view/3933892.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

http://www.blocket.se/view/4008941.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

http://www.blocket.se/view/3912301.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

http://www.blocket.se/view/3827921.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 Denneher
har enda lidt dansk historie hehe noget med helsingør motorvejen, så der er
papir på den ka køre stærkt

http://www.blocket.se/view/3998068.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

dette er hapset fra saab egen hjemmeside citat:

Three completely standard production Saab 9000's set two world and 21
international speed records at Talladega Speedway in USA. The fastest car
averaged 213.229 kph over 100,000 km.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 13:06

> Tag liiige et lille kig her inden du siger en Saab ikke kan blive fed !!!

ja det er jo det jeg mener:

http://hem.passagen.se/galleri2/besokar_mats9000cdaero4.jpg

Se en omgang plastik BADWR... :o/ det minder om noget man kunne ha hældt i
en fiat... ))

så kunne man lige så godt købe en tipo turbo...

Mvh
Morten

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-04 13:24

He du vil forstå at værdsætte et ordentlig klima anlæg når du har prøvet
det, ingen pillen med blæser kontakt og luft her og der den klarer det hele
automatisk ud fra den givne temperatur inde og ude og plastik brækket som du
kalder det HOLDER faktisk.
At der så er et hav af muligheder for at bygge videre er kun en fordel, fx
er der standard 3 pladser til at sætte radio i eller ekstraudstyr. du kan få
en SKOV af instrumenter og der findes adskillige "størrelser" på
kørekomputeren ( den på billedet er den lille)
Nej du vil efter længere tids brug blot blive positivt overrasket, jeg ville
ikke have saab i starten og endte med den jeg har nu ved et tilfælde.
allerede efter 3 mnd skulle jeg ikke skifte bil mere og har snart haft den i
3 år og ca 100 000 Km i og bilen har kørt 350 000 Km nu
Starteren er byttet (kullene slidt op)
Drev til speedometer i gearkasse er byttet (tar ca 10 min oppe fra og en
nyerer kostede 20 Kr på skrotten)
forrude er skiftet (kostede ca 1200 kr incl montering)
Bremserør byttet til kobberrør (tjae SKAL jo altså bare gøres til syn men Nu
er det osse gjort såå ikke mere udgift her)
Bilen er stor når sæderne lægges ned der er næsten en stationcar inden i
Den er utroligt nem at lave fed lyd i
De holder evigt
Den kan køre ganske stærkt når det behøves
Den kan køre ganske langt ca 14 Km/l ved alm motorvejs hastighed og du
holder den nemt over 10 Km/l selv ved 180 km/t
Den holder ca 11½-12½ Km/l ved alm brug dvs op og handle, lidt fisen rundt i
byen og en sjælden gang på motorvejen.
Alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft med bil nogensiden og så har det
samtidigt været billigt

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 14:53

[snip]
> Alt i alt den bedste oplevelse jeg har haft med bil nogensiden og så har
det
> samtidigt været billigt

Jamen Eg så må du jo kommer forbi og gi en tur næste gang du skal sydpå

Mvh
Morten

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-04 15:02

TOP
Så ska je fan na neme ska je så ka du læ´r ed

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 15:17

> Så ska je fan na neme ska je så ka du læ´r ed

glæder mig..

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 28-12-04 17:36

> glæder mig..

Rolig nu! -> 4 cylindre

Fra : Juel

Dato : 28-12-04 18:25

> Rolig nu! -> 4 cylindre

ja men jeg kan vel selv sidde og brumme for de sidste to...

Sad lige og kiggede på mobilde.de ville så gerne ha min E30 325iA i
cabriolet.. hvem der dog havde 20K bare lige til det..

Mvh
Morten

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-12-04 13:14

"Brian" <briank@besked.com> wrote in message news:41d1457c$0$51247$14726298@news.sunsite.dk...
> Og som inkarneret SAAB mand, skal man jo blive lidt fortørnet
> over sådan en flabet kommentar.... ikke Martin

Joo det var da planen

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:19

On Tue, 28 Dec 2004 13:13:48 +0100, Martin Vollert wrote:

> Joo det var da planen

Din plan faldt bare lidt til jorden da ingen pt. er blevet fortørnet.

Pis hva?

Forklar mig lige hvorfor du mener det er "LOOOOOOL" at Henrik synes det er
en underlig bil?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:18

On Tue, 28 Dec 2004 12:39:22 +0100, Brian wrote:

> Og som inkarneret SAAB mand, skal man jo blive lidt fortørnet over sådan
> en flabet kommentar.... ikke Martin

Jeg tror I misforstår det hele... Det jeg stiller mig uforstående
overfor at hvorfor han mener det er en mærkelig kommentar fra en mand der
er til Saab.. Altså hvorfor er det "LOOOOOL" at Henrik mener det er en
underlig bil? Er Saab underlig da?

Fra : Brian

Dato : 28-12-04 13:27

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:
> Jeg tror I misforstår det hele...

Aldrig!

> Det jeg stiller mig uforstående
> overfor at hvorfor han mener det er en mærkelig kommentar fra en mand
> der er til Saab.. Altså hvorfor er det "LOOOOOL" at Henrik mener det
> er en underlig bil?

Vel bare lidt drillerier, det er altid sjovt at pisse på andres
foretrukne...
sålænge det bliver ved det godmodige

> Er Saab underlig da?

Skal der svares ærligt på det, eller skal den gode julestemning holdes ?

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:54

On Tue, 28 Dec 2004 13:27:09 +0100, Brian wrote:

> Hejsa

Heysa

> Aldrig!

Jooo kom nu
> Vel bare lidt drillerier, det er altid sjovt at pisse på andres
> foretrukne...
> sålænge det bliver ved det godmodige

Også helt kanon med mig men jeg søger stadig grunden bag det

> Skal der svares ærligt på det, eller skal den gode julestemning holdes ?

Svar gerne ærligt - og svar kun med det som er underligt uden der er en
god mening bag, dvs. den med baggearet kan du godt pakke væk

Ja jeg kan tåle det.

Fra : Mogens

Dato : 28-12-04 17:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.28.12.53.38.89023@for.contactinfo...

> Også helt kanon med mig men jeg søger stadig grunden bag det

Hvis du nu havde fulgt lidt med i gruppen ville du vide,
at Henrik B har ikke noget imod Toyota...... :)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 17:58

On Tue, 28 Dec 2004 17:38:26 +0100, Mogens wrote:

> Hvis du nu havde fulgt lidt med i gruppen ville du vide, at Henrik B
> har ikke noget imod Toyota...... :)

I know

Men han sagde stadig at det var en underlig bil.

Fra : Jonas R.

Dato : 28-12-04 13:31

Martin Johansen [6000] wrote:
KLIP
> [...]
> der er til Saab.. Altså hvorfor er det "LOOOOOL" at Henrik mener det
> er en underlig bil? Er Saab underlig da?

Øhhh ja nok mindst lige så meget som en supra er..... ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:52

On Tue, 28 Dec 2004 13:30:49 +0100, Jonas R. wrote:

> Øhhh ja nok mindst lige så meget som en supra er..... ;)

Jeg kender slet ikke Supraen andet end pr. udseende

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-12-04 13:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> wrote in message news:pan.2004.12.28.12.17.47.231572@for.contactinfo...

> [...]
> overfor at hvorfor han mener det er en mærkelig kommentar fra en mand der
> er til Saab.. Altså hvorfor er det "LOOOOOL" at Henrik mener det er en

Jaa Hvis man mener at en Supra er underlig, hvad er en bil der skal i bakgear
for at kan starte (ja det er sikkert smart, men for de fleste underligt).
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 28-12-04 13:49

Det skal en Saab 9000 bestemt heller ikke ?!?

Det er noget der hører en 99 til....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:52

On Tue, 28 Dec 2004 13:49:22 +0100, Eg Egemarke wrote:

> Det er noget der hører en 99 til....

Samt 900.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-04 14:39

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.28.12.52.04.712355@for.contactinfo...

> Samt 900.

og 96 og.......

Det er nu godt nok for at kunne tage nøglen ud og ikke for at kunne starte,
men enig det er noget SAAB er ene om og derfor kan det virke underligt.
Det skulle dog virke ganske godt og der stjæles faktisk ikke ret mange
SAAB'er

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 16:17

On Tue, 28 Dec 2004 14:39:12 +0100, Tom wrote:

> [...]
> starte, men enig det er noget SAAB er ene om og derfor kan det virke
> underligt. Det skulle dog virke ganske godt og der stjæles faktisk ikke

Jeg er heller ikke som de andre og nogle vil betegne mig som underlig -
alligevel fungerer jeg hver dag )

Men ja - der stjæles ikke mange Saab'er og inden de vittige hovedet
kommer med at ingen gider stjæle dem så er det nu ikke derfor men mere
det at det kan være pokkers umuligt at stjæle dem

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-12-04 13:52

On Tue, 28 Dec 2004 13:37:51 +0100, Martin Vollert wrote:

> Jaa Hvis man mener at en Supra er underlig, hvad er en bil der skal i
> bakgear for at kan starte (ja det er sikkert smart, men for de fleste
> underligt).

Okay.